Is dit nou dominant gedrag, of juist onderdanig?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sluipen
Moderator: moderatorteam
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Sluipen
Onze keeshond van 3 jaar, sluipt als t ware op andere honden af, hij loopt dan heel laag bij de grond, en vlak voordat hij bij de andere hond is, rent hij er heel hard op af. Soms als hij sluipt, en hij is bijna bij de andere hond, gaat hij liggen, en dan ineens rent hij op de andere hond af. Hij is absoluut niet bang voor andere honden als ze aan elkaar snuffelen, hij ligt nooit op zijn rug of zo. Als een andere hond begint te grommen, dan staat hij ook zijn mannetje, maar ik heb eigenlijk nog nooit gezien, dat hij begint met grommen.
- Niekie
- Zeer actief
Hoe is de houding van zijn oren en staart? Oortjes plat en staartje neutraal dan is het een speelhouding, oortjes naar voren en staartje recht in de lucht dan is het een aanvalshouding.
Puur en alleen aan het liggen kun je het dus niet aflezen, je moet naar de hele verdere houding kijken.
Mijn Doerak doet het ook altijd. Bij elke hond....bij hem is het echt een speelhouding. Hij heeft zijn staartje neutraal en zijn oortjes plat.
Puur en alleen aan het liggen kun je het dus niet aflezen, je moet naar de hele verdere houding kijken.
Mijn Doerak doet het ook altijd. Bij elke hond....bij hem is het echt een speelhouding. Hij heeft zijn staartje neutraal en zijn oortjes plat.
Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

- martine
- Zeer actief
- Contacteer:
niks dominant , gewoon even kijken wat de andere wil.
zou je eigenlijk op video en vertraagd beide honden moeten zien.
Hebben elkaar in een paar seconde heel wat verteld.
dus niks dominant of onderdanig lijkt me, gewoon een leuke slimme hond.
Martine
zou je eigenlijk op video en vertraagd beide honden moeten zien.
Hebben elkaar in een paar seconde heel wat verteld.
dus niks dominant of onderdanig lijkt me, gewoon een leuke slimme hond.
Martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
www.dogs-dream.com
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Tijdens het sluipen, heeft hij de oren naar voren en de staart hangt wat lager, en als hij dan op de hond af rent, oren ook naar voren, en staart op de rugNiekie schreef:Hoe is de houding van zijn oren en staart? Oortjes plat en staartje neutraal dan is het een speelhouding, oortjes naar voren en staartje recht in de lucht dan is het een aanvalshouding.