Ze is hier in huis echt de baas, ze hoeft maar naar ze te kijken en ze zetten geen stap verder. Woopy is gecastreerd, Ghaya en Hera (teven) zijn intact en Chello is ook intact.
Maar wat ze naar Chello doet is me geheel een raadsel, ik probeer het zo duidelijk mogelijk te omschrijven en doe er wat foto's bij ter verduidelijking.
Chello ligt/ staat/zit in de kamer en dan gaat ze naar hem toe als een enorm onderdanige hond; oren in d'r nek, staart laag en dan gaat ze zijn bek likken met d'r lichaam dicht bij de grond. Chello is hier niet van gediend en is dan constant aan het grommen naar d'r ook valt hij dan afentoe uit, Hera reageert hier dan op door nog harder te gaan slaan met haar staart (ik kan het geen kwispelen noemen) , erbij te gaan piepen en ze probeert onder het likken zo nu en dan zijn bek over te pakken.
Wordt Chello dan nog bozer en valt hij goed uit dan springt ze op om of ergens te gaan liggen (en dan is het dus klaar) of om hem terug te snauwen/bijten waarop Chello gelijk indimt en dan is het ook klaar.
Waarom doet ze dit ??
Hier de foto's om haar houding te zien....

Hier gaat ze dus naar hem toe...

ondertussen op het kleed

op d'r rug maar wel met dr poot óp' hem

????

en dan is het over....