Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wedstrijd behendigheid in cornwerd

Moderator: moderatorteam

border1
geregistreerd lid

wedstrijd behendigheid in cornwerd

Ongelezen bericht door border1 »

smorgen al vroeg vertrokken met een gangetje van 40 a50 richting cornwerd het was echt klote weer!maar na een 2 uur rijden aangekomen (moest de weg wel vragen aan een fries die ik moeilijk kon verstaan)
na een uurtje wachten mochten lis en ik starten met de gambling dus wij als dolle dwazen het parcourse over want ik heb nogal last van zenuwen en krijg dan een aanval van ADHD maar toch nog 5e geworden.Weer lang wachten voor het vast parcourse( maar goed dat ik een lange onderbroek aan had )hier werden we 8e na 2 weigeringen pfffffffff
heb ook bij andere groepen gekeken wat zijn ze allemaal goed zeg!
Over de jumping wil ik het liever niet hebben alleen dat we snel over de finish waren en een paar dingetjes vergeten onderweg :denken:
Hoop dat onze 2e wedstrijd beter gaat( en dat ik geen lange onderbroek meer aan hoef)Ik hoop dan dat ik mijn zenuwen beter onder controle heb of ik ga aan de alchol ofzo iets alle tips hier over zijn welkom.Maar het was wel een toffe dag hoop dat iedereen weer veilig thuis gekomen is.
dont worry be happy
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Heel herkenbaar (behalve dat van die lange onderbroek :mrgreen: )
Bij de gambling kan je nog ff lekker je raakvlakken oefenen, soms wel 6 keer achter elkaar dezelfde hindernis zonder het te raken.....
weg gehaald zit een virus in
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”