Ze vindt het alleen volgens mij vervelend om opgetild te worden. Nu doe ik dat al zo min mogelijk, maar als ze een trap op of af moet zal ik haar toch moeten dragen; net zo goed als wanneer we in het bos lopen en ze al zo'n 10 min. heeft meegehupst. Zodra ik me vooroverbuig om haar op te pakken rent ze weg, zowel buiten als binnen.
Nu is ze maar klein, en ik ben veel sneller, dus ik kan haar gewoon oppakken voordat ze echt helemaal weg is gerent. Alleen ben ik dan dus een beetje naar haar aan het graaien, en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Achter haar aanrennen doe ik niet, dan roep ik haar weer bij me, en komt ze ook en laat zich aaien en belonen, maar zodra ik haar dan weer probeer op te pakken probeert ze weer heel snel weg te komen.
Het vreemde is dat zodra ik haar dan heb opgetild ze zich heerlijk in mij armen nestelt, en soms zelfs lekker gaat slapen.
Hoe kan ik hier het beste me omgaan? Ik heb het idee dat het niet echt de bedoeling is dat je naar je pup gaat lopen graaien om haar op te pakken......maar ze moet toch opgetild soms.