Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kwijlen

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

fabienne
Vaste gebruiker

kwijlen

Ongelezen bericht door fabienne »

weet niet zo goed of het hier wel hoort :denken: maar ja

als ik mijn honden eten geef dan moeten ze eerst zitten en wachten totdat ik zeg dat ze mogen eten,doen ze prima al laat je ze een uur zitten(bij wijze van dan)alleen kan canyon zo ontiegelijk kwijlen als ze zit te wachten :N: hele slierten,ze blaast er zelfs bellen van.hoe kan dit nou?ze heeft dit nog niet zo lang,hoe lang wel weet ik niet maar als pup heeft ze dit niet gedaan.na het eten is het ook gewoon over.

het is ook niet dat ik het erg vindt ofzo(kan er soms wel om lachen als er weer een bel uit haar bek komt),maar vroeg me af hoe dit kan
een hond is je beste vriend,daarom kies ik voor flatcaoatedretriever
sisi
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door sisi »

Oh! Dit klinkt bekent in de oren. Ik moet soms extra snel het commando geven om te beginnen eten om geen zwembad te creëren in huis :smile:

Ik veronderstel dat het water gewoon in de mond komt (letterlijk dan) bij het zien van al dat eten en doordat de muil niet hermetisch gesloten is komt dat bij belletjes aan de gaatjes buiten... of zoiets
Groetjes en dikke knuffel van mijn Ridgeback
& een lieve lebber van mijn Cane Corso
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”