Staat hij op een gegeven moment heel erg lang te snuffelen in het gras...dus ik kijken.
Met dat ik kijk...gaat hij ineens met zijn nek over het gras heen bewegen..schurken zeg maar (of is dat een woord van hier?)
Hij ging met zijn kop dus in het gras en bewoog met zijn nek in een soort van veegbeweging...
Dus ik zeg: "He Rimpel wat ben jij nou aan het doen"?
En ik loop erheen om te kijken.
Wat zie ik daar????
EEN DOOD MOLLETJE!!!
maar ook
Getver!!!!!
Dus ik heb hem erbij weggetrokken.
Ik was helemaal vies van hem!
Toen we in de auto zaten heb ik het raam open gelaten en hij maar dom kijken...
Ik weet wel dat je dat niet ruikt maar ik was er echt vies van!
Ik dacht er nog even aan om hem onder de douche te zetten maar dat vind ie zo erg :N: ...dat is echt een straf voor hem..dus toch maar niet doen,
Toen we thuis waren heb ik zijn halsband afgedaan met een babydoekje in de handen hahahahaha...en meteen met dat doekje zijn nek en bek afgeveegt...
Ik ben er nog vies van hahahaha!
En ik ben ook vies van Rimpel.
Te bedenken dat mijn Rimpel pimpeltje met zijn bek en nek over dode molletjes heen zit te wrijven... :N: :N: :N:
Hij mag nu niet bij me in de buurt komen en is maar verhuisd naar de bank...hij ligt nu te slapen....
Waarom doet ie dit?
Ik zal er vanavond nog wel flink vies van zijn!
Onze vorige hond thuis kwam eens in de tuin aanzetten met een eendekop met daaraan nog een stukje nek...de kop was nog intact en de nek was alleen maar botjes!
Ik ben echt over mijn nek gegaan en de hond heeft dagen geen kus gehad!
Ik zal er wel weer overheen komen hoor, maar ben wel benieuwd wat hier achter zit!