Mijn moeder en ik hebben een theorie bedacht enk wil weten wat jullie er van vinden
We hebben dus sinds gisteren een hond, en wat heel erg opviel is dat ie mijn vader en moeder de hele tijd achterna liep als ze opstonden. Bij mij bleef ie altijd liggen en luisterde die alleen maar... Dat vonden we erg vreemd aangezien ie wel veel bij me kwam liggen dus toch wel geinteresseerd was. Nu is het zo dat ik op krukken loop op t moment omdat ik een operatie heb gehad. Dus mijn moeder dacht van heeej misschien is t wel zo dat hij precies hoort waar je loopt vanwege die krukken en dat dat bij ons niet zo duidelijk is... Dus mam en ik testen... Ja hoor bij mam volgde ie meteen. Bij mij bleef ie liggen maar z'n oortjes gingen stijf omhoog... Tot ik op een gegeven moment fftjes stil staat... Toen kwam ie meteen kijken....
K vond dit wel heel grappig en typisch, maar ik vraag me eigk wel af of t idd zo kan zijn dat ie gewoon "hoort" waar ik loop vanwege de krukken? of dat het ook iets anders kan zijn...
Groetjes Maya