Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oke naar mijn verbazing van 5 jaar terug om er achter te komen dat ook teefjes rijden oke
daar heb ik me bij neer gelegt dat het zo hun taal is in rangen en zo
maar wat voor rang kan zo teefje nu krijgen van een teddy beer of kussen met anderre woorden ik vraag me af waarom een teefje op kussens of beren rijd die is ze toch wel de baas
twinkeltje schreef:nou dat weet ik niet tot nu toe reageren ze zich op de katten af
Het is ook overal hetzelfde Maar dan weet ik het niet
Ik heb een nieuwe bedacht, misschien de baas willen spelen over de knuffel
daar zit iets in wand als ze klaar zijn gaan ze erop leggen maar iets klopt dan ook weer niet wand ze gaan er op hun rug op leggen met de pootjes omhoog
dus dat zou betekenen dat de knuffel gewonnen heeft en de hond zich overgeeft
Punky verveeld zich echt niet hoor...
Ze heeft 1 grote knuffel beer....en daar ligt ze ook vaak op te rijden..en als ze dat doet ligt ze hem ook meteen te bijten
Valt dit mss onder het stukje Masturberen? ik weet het niet hoor
Yunio rijd altijd op Bulles....
Die zie je echt dan kijken van...daar gaan we weeeeeer
twinkeltje schreef:nee mijn teefjes laten geen kwakje over
dus denk ik niet dat het onder mastrubeertjes valt
maar is wel waardoor ik dacht aan deze vraag
Nee ik laat ook geen kwakjes na als ik gemasturbeerd heb
Ok..maar dat wil dan toch niet zeggen dat de teefjes niet aan Masturberen doen? mss vinden ze het wel gewoon pretig om met hun Vagina ergens langs af wrijven
Kom ik net van het kwakkies onderwerp en lees ik dit
Mijn kat is een vrouwtje en ik weet niet of die rijdt op Mickey maar ze zit wel regelmatig bovenop hem en probeert dan zijn keel door te bijten :N: :N: da's toch geen rijgedrag he
gewoon wat sexuele uitspatting, wat je ook vaak ziet is dat , wanneer je een roedel hebt, de ranglagere teven een voorwerp zoeken, kussen of knuffel dus... de ranghogere pakt daarvoor gewoon een ranglagere....
niks mis mee... maar ook hier geld, dwangmatig is niet oke... het moet geen obsessie worden...
astrid schreef:
Ik heb een nieuwe bedacht, misschien de baas willen spelen over de knuffel
daar zit iets in wand als ze klaar zijn gaan ze erop leggen maar iets klopt dan ook weer niet wand ze gaan er op hun rug op leggen met de pootjes omhoog
dus dat zou betekenen dat de knuffel gewonnen heeft en de hond zich overgeeft
een kussen of een knuffel is geen onderdeel van de roedel. rangorde speelt hier geen rol.
mickey schreef: Kom ik net van het kwakkies onderwerp en lees ik dit
Mijn kat is een vrouwtje en ik weet niet of die rijdt op Mickey maar ze zit wel regelmatig bovenop hem en probeert dan zijn keel door te bijten :N: :N: da's toch geen rijgedrag he
Wodka doet 't als ik haar slaapdekentje verplaats van de gang naar de gang, ik laat dit niet toe, ik vind 't een soort teken van domineren en dat gebeurd niet, niet als ik de deken beet heb... dan is die van mij!
Daisy die heb 't vanaf een paar maanden altijd gedaan op een bepaald knuffelhondje en op schoenen. 't was altijd wel een leuk gezicht, totdat ik echt door begon te krijgen, dat hoe meer ze 't deed, hoe meer en vaak schijnzwanger ze werd, dus ook Daisy mag 't niet meer van mij
Mijn oude Patries ging altijd op de buurhond rijden als deze loops was, verder echt nooit! Teef op loopse teef, ben er nooit achtergekomen waarom ze dat deed
Sunnybunny schreef:Mijn oude Patries ging altijd op de buurhond rijden als deze loops was, verder echt nooit! Teef op loopse teef, ben er nooit achtergekomen waarom ze dat deed
Happy(herder x......,gesteriliseerd)rijdt ook,en wel t liefste op t been van mn verloofde,bij zeer hoge uitzondering doet ze t ook bij mij,maar dat doet ze dan niet nog eens ,ze luisterd verder wel prima naar hem,heb dus niet t idee dat t doinantie is(bij haar dan),ze kan t zelfs op commando..
Wil de hond schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen,
Maar volgens mij doet ze het gewoon omdat ze het lekker vindt :N: , een soort van zelfbevredigend gedrag zeg maar.
Ze gaat er ook echt nog even lekker van liggen nagenieten lijkt wel.
Onze vorige teckel ging volgens mij ook door op een kussentje totdat ze "klaar"was. Daarna liep ze met haar achterend nog nawiebelend door de kamer om dan een plaatsje te zoeken voor een stevige dut.
Ginger doet het ook op het randje van haar mand, een week of wat voordat ze loops moet worden. Volgens mij heeft ze dan gewoon zin in een lekkere kerel . Ik denk dus toch wel sterk aan opspelende hormoos.
Groetjes van Diana
Ginger in liefdevolle herinnering 23-06-2008