Misschien willen wij er een tweede hond bijnemen. We hebben nu een ongecasereerde siberische husky reu van 3. Het liefst wil ik er nog een (ouder) teefje bij. Mijn hond is vrij dominant, dus is het dan beter als het teefje niet zo dominant is of juist wel? In de buurt woont een teefje waar Husky het heel goed mee kan vinden maar dat is net zo'n dominant geval als hem en het zijn de beste maatjes. Iemand advies?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
2de hond??
Moderator: moderatorteam
- chennique
- Vaste gebruiker
2de hond??
Ik weet niet of dit hier helemaal goed staat ...
Misschien willen wij er een tweede hond bijnemen. We hebben nu een ongecasereerde siberische husky reu van 3. Het liefst wil ik er nog een (ouder) teefje bij. Mijn hond is vrij dominant, dus is het dan beter als het teefje niet zo dominant is of juist wel? In de buurt woont een teefje waar Husky het heel goed mee kan vinden maar dat is net zo'n dominant geval als hem en het zijn de beste maatjes. Iemand advies?
-
boxersien
Geen advies, maar hier in de buurt is er ook een border collie die zeer dominant is naar andere honden, maar met geen enkele hond ruzie maakt. Misschien dat het komt omdat die border en jou hond heel sociaal zijn en zich ook kunnen aanpassen, maar dit wil niet zeggen dat hij ook zo lief zal blijven als die dominante teef hele dagen bij hem in huis verkeerd.
Denk dat het zeker verstandig is om er een wat onderdanige teef erbij te nemen. Succes met het nemen van een beslissing
Denk dat het zeker verstandig is om er een wat onderdanige teef erbij te nemen. Succes met het nemen van een beslissing
- chennique
- Vaste gebruiker