Die twee monsters bij mij stoeien nog weleens samen. En dat móet altijd aan mijn voeten (krijg ik af en toe gezellig een hapje mee) of het moet tussen de tafel en de bank in ofzo. Dat er maar flink veel omvalt. Of terwijl je naar de keuken loopt met iets in de hand, stoeien ze voor je voeten uit. Ga jij naar links, gaan zij naar links. Ga jij naar rechts, gaan zij naar rechts. Je staat te koken en achter de benen een hond, of nog liever, twéé. Zodat, als je van je plek stapt om een pollepel te pakken, je bijna horizontaal gaat.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Altijd waar geen plek is
Moderator: moderatorteam
- sample
- Zeer actief
Altijd waar geen plek is
Wat is dat toch met honden? Dat ze altijd dáár moeten zijn waar net geen plek is?
Die twee monsters bij mij stoeien nog weleens samen. En dat móet altijd aan mijn voeten (krijg ik af en toe gezellig een hapje mee) of het moet tussen de tafel en de bank in ofzo. Dat er maar flink veel omvalt. Of terwijl je naar de keuken loopt met iets in de hand, stoeien ze voor je voeten uit. Ga jij naar links, gaan zij naar links. Ga jij naar rechts, gaan zij naar rechts. Je staat te koken en achter de benen een hond, of nog liever, twéé. Zodat, als je van je plek stapt om een pollepel te pakken, je bijna horizontaal gaat.
-
estelle
absoluut niet herkenbaar!
Hier precies zo hoor.
Wij hebben een groot weiland omgetoverd tot hondenspeelveld. Op dat weiland staan 2 stoeltjes waar vanuit wij de boel in de gaten kunnen houden. En uiteraard moet er altijd tussen die 2 stoelen gespeeld worden, als ze het water in zijn geweest moeten ze altijd op 1 meter afstand van ons uitschudden, of keihard rennen en dan vol op ons afracen om vlak voor ons een bocht te maken...... :N:
In huis ook zo, er staat/zit/ligt atlijd wel een hond bij me. Zelfs op de wc ben ik niet veilig!
Hier precies zo hoor.
Wij hebben een groot weiland omgetoverd tot hondenspeelveld. Op dat weiland staan 2 stoeltjes waar vanuit wij de boel in de gaten kunnen houden. En uiteraard moet er altijd tussen die 2 stoelen gespeeld worden, als ze het water in zijn geweest moeten ze altijd op 1 meter afstand van ons uitschudden, of keihard rennen en dan vol op ons afracen om vlak voor ons een bocht te maken...... :N:
In huis ook zo, er staat/zit/ligt atlijd wel een hond bij me. Zelfs op de wc ben ik niet veilig!
- caitlin
- Actief
-
sassel
- Actief
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Hier precies hetzelfde, Beau loopt me altijd voor de voeten, ik in de keuken, hij gaat middenin de keuken liggen ( heb niet zo'n grote keuken ) en dan moet ik steeds naar de grond kijken als ik iets moet pakken om over Beau heen te stappen, en hij vertrouwd erop dat ik hem niet raak, want hij blijft prinsheerlijk liggen hoor. Wil ik naar de kamer, hup Beau springt op en loopt voor mijn voeten, al omkijkend of ik echt wel mee kom. Maar ik vind dit niet erg, het enige punt waar hij niet achter mij aankomt is de trap op naar boven, hij gaat nog steeds de trap niet op. 

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- Mama Sanneke
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
Wat heb ik dan keurige honden zeg
Ze liggen nooit in de weg, blokkeren ook nooit de deuropening, je struikeld nooit over ze, je kan je vrij omdraaien zonder je nek te breken, willen nooit op schoot, kwijlen je nooit onder en lopen je ook niet ondersteboven
dus niet
Ze liggen nooit in de weg, blokkeren ook nooit de deuropening, je struikeld nooit over ze, je kan je vrij omdraaien zonder je nek te breken, willen nooit op schoot, kwijlen je nooit onder en lopen je ook niet ondersteboven
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Liggen ze buiten dan ?chrico schreef:Wat heb ik dan keurige honden zeg![]()
Ze liggen nooit in de weg, blokkeren ook nooit de deuropening, je struikeld nooit over ze, je kan je vrij omdraaien zonder je nek te breken, willen nooit op schoot, kwijlen je nooit onder en lopen je ook niet onderstebovendus niet
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf