Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

van Eukanuba overstappen op ......

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Maartje & Erik
Vaste gebruiker
Contacteer:

van Eukanuba overstappen op ......

Ongelezen bericht door Maartje & Erik »

Hallo allemaal,

onze toekomstige pup Xam krijg nu bij de fokker nog puppy brokjes van Eukanuba. Toen wij bij de dierenwinkel waren om advies te vragen adviseerde deze ons om mogelijk over te stappen op Royal Canin.

Maar nu ik hier aan het lezen ben vroeg ik me af welke opties er nog meer zijn om over te stappen op een ander voer en wat de beste methode daarvoor is volgens jullie.

Graag zou ik ook weten dat de verschillend zijn qua voedings waarden van de verschillende voer soorten en wat de voordelen en nadelen ervan zijn.

Ik weet dat ik veel van julie vraag maarja nee heb je en ja kan je krijgen toch??

Groetjes Erik & Maartje
Groetjes Erik & Maartje
Afbeelding
www.Vizsla-Xperience.nl
ramona r
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): markiesje
Aantal honden: 1
Contacteer:

merk voer

Ongelezen bericht door ramona r »

Moeilijk,er zijn zoveel merken.Dino heeft in zijn leven al verschillende merken gehad omdat hij iets op een gegeven moment gewoon beu is(denk ik).Vanaf pup zijnde krijgt hij al Rodi,dit is 'vers'vlees uit de diepvries,vermengd met of brokken(tegenwoordig Royal canin voor fussy dogs) of pasta en dit eet hij nog steeds graag.Het veranderen van brokken is lastig omdat je dat iedere keer weer op/af moet bouwen bijhet overschakelen.Wat voor reden heeft jullie dierenwinkel om van Eukanuba af te stappen(geloof wel dat ze daar dierproeven doen).
Waar ik op let zijn of er kleur/conserveringsstoffen in zitten.
Ik geloof niet dat er tegenwoordig 'troep' verkocht word.
Succes
Afbeelding
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Takkie »

Toen ik mijn pup kreeg heb ik haar eerst 2 weken lang kompleetversvlees gegeven. Want bij de fokker kreeg ze vanalles, pedigree brokken, brood, etensresten.
Daarna ben ik overgestapt op Prins en nog 2 versvleesdagen in de week.

Anders moet je eens de zoekfunctie gebruiken.
Dit voedingsadvies heb ik toen voor mijn pup gekregen:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ingsadvies

Veel succes ermee!
Afbeelding
BessieTurf
Actief
Mijn ras(sen): Witte Herder

Re: van Eukanuba overstappen op ......

Ongelezen bericht door BessieTurf »

Maartje & Erik schreef:Hallo allemaal,

onze toekomstige pup Xam krijg nu bij de fokker nog puppy brokjes van Eukanuba. Toen wij bij de dierenwinkel waren om advies te vragen adviseerde deze ons om mogelijk over te stappen op Royal Canin.

Maar nu ik hier aan het lezen ben vroeg ik me af welke opties er nog meer zijn om over te stappen op een ander voer en wat de beste methode daarvoor is volgens jullie.

Graag zou ik ook weten dat de verschillend zijn qua voedings waarden van de verschillende voer soorten en wat de voordelen en nadelen ervan zijn.

Ik weet dat ik veel van julie vraag maarja nee heb je en ja kan je krijgen toch??
Je vraagt iets wat al zo vaak besproken is. Als je hier wat berichten leest zal je lezen dat elke hond het verschillend op voer doet. Dat er een paar merken zijn zonder nare toevoegingen voor een leuke prijs.

Leesse!
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”