Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ongecastreerde reu en teef in eén huis

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongecastreerde reu en teef in eén huis

Ongelezen bericht door Eline* »

Hoe lossen de mensen die dit hebben dat over het algemeen op rondom de loopsheid van de teef?
Welke problemen kom je tegen en op welke wijze los je die op?
Ik heb nu dus een ongecastreerde Nelson en een ongecastreerde Kiki en zoals het er nu uitziet blijft dat zo. Dat zal betekenen dat ik een probleem heb rond de loopsheid van Kiki en dat is voor mij nieuw.
Graag zou ik dus tips willen van mensen die vaker met dit bijltje hebben gehakt. Geen pups namelijk hier. :80:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Niet één schattig puppekindje ?? :mrgreen:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Mama Sanneke schreef:Niet één schattig puppekindje ?? :mrgreen:
:neenee: :neenee: :neenee: Nee, geen éen schattig puppekindje! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Miekmiek heeft iets verder onderin gedrag (ik weet niet hoe je zo een link hiernaar toe kopieërt) deze vraag ook gesteld!

Topic = ok, keus gemaakt hoe nu verder?
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

stalen zenuwen, niet chagerijnig worden van zingende reuen en chago teven..

goede apartzetruimtes, nog meer geduld en een week afzien :mrgreen:

wij zitten nu in de hoogloopsperiode en sam jammert 24 uur per dag (is nu ivm gezondheid chemisch gecastreerd wat hem 2% minder opdringerig maakt...)

naast dat jammeren gaat ie heeel hard gillen als ik lola uit de kamer haal om bijvoorbeeld te wandelen o.i.d (wandelen gaat in deze week zowiezo apart anders moet je sam er echt afschoppen......)

eten in de benches.. die heb jij violgens mij niet, maar dan in aparte kamers. ik doe dat omdat lola kotsziek wordt van sams opdringerigheid en hem veel sneller afsnauwt in deze week en ik geen risico wil nemen..

nu in die echte hoogtijdagen van ongeveer een week zitten ze echt constant apart anders gaat het mis...

meestal sam in de bench omdat als ik lola i de bench doe ze sinds gister haar kont tegen de tralies drukt en sam er misschien wel bijkan zo.. als hij in de3 bench zit gaat dat niet.

in aparte kamers zetten gaat hier niet, dan gillen ze allebei tijdens de loopsheid alles bij elkaar.

hoe rot ik me er ook over voel, ze zijn allebei pas redelijk rustig als ze allebei in hun eigen bench zitten..

gister sam een paar uur alleen meegenomen, maar hij blijft zenuwachtig rondlopen en piepen.

ach, het is 2 weekjes per jaar...

de rest van de loopsheidstijd is er eigenlijk weinig anders, lola is wat rustig de eerste en laatste week en sam klappertant bij haar plasjes en likt en ruikt een keer aan de fluts, het is echt de middenweek die even doorbijten is.

maar aan elke week komt een einde!! :ok:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Reini schreef:Miekmiek heeft iets verder onderin gedrag (ik weet niet hoe je zo een link hiernaar toe kopieërt) deze vraag ook gesteld!

:ok: Dank je wel! Dat had ik nog niet gezien! Leesvoer genoeg daar lijkt me zo!
Bedankt!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:stalen zenuwen, niet chagerijnig worden van zingende reuen en chago teven..

goede apartzetruimtes, nog meer geduld en een week afzien :mrgreen:

wij zitten nu in de hoogloopsperiode en sam jammert 24 uur per dag (is nu ivm gezondheid chemisch gecastreerd wat hem 2% minder opdringerig maakt...)

naast dat jammeren gaat ie heeel hard gillen als ik lola uit de kamer haal om bijvoorbeeld te wandelen o.i.d (wandelen gaat in deze week zowiezo apart anders moet je sam er echt afschoppen......)

eten in de benches.. die heb jij violgens mij niet, maar dan in aparte kamers. ik doe dat omdat lola kotsziek wordt van sams opdringerigheid en hem veel sneller afsnauwt in deze week en ik geen risico wil nemen..

nu in die echte hoogtijdagen van ongeveer een week zitten ze echt constant apart anders gaat het mis...

meestal sam in de bench omdat als ik lola i de bench doe ze sinds gister haar kont tegen de tralies drukt en sam er misschien wel bijkan zo.. als hij in de3 bench zit gaat dat niet.

in aparte kamers zetten gaat hier niet, dan gillen ze allebei tijdens de loopsheid alles bij elkaar.

hoe rot ik me er ook over voel, ze zijn allebei pas redelijk rustig als ze allebei in hun eigen bench zitten..

gister sam een paar uur alleen meegenomen, maar hij blijft zenuwachtig rondlopen en piepen.

ach, het is 2 weekjes per jaar...

de rest van de loopsheidstijd is er eigenlijk weinig anders, lola is wat rustig de eerste en laatste week en sam klappertant bij haar plasjes en likt en ruikt een keer aan de fluts, het is echt de middenweek die even doorbijten is.

maar aan elke week komt een einde!! :ok:
Hoopgevend zeg! :eek: :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=65543 :wink:

Nou wil het nog wel een keer vertellen hoor haha.

Hier dus 2 teven en 1 reu.
Geluk dat Chello niet zo erg 'gek' wordt van loopse teven maar op de hoogtijdagen wil hij toch ook wel constant erop.

Als ik bijv. naar de wc ga, dan gaat of de teef of de reu mee, in de wc doe ik dan bijv. spelen met een leeg wc rolletje of ze moeten gewoon 'af' liggen tot ik klaar ben.
Ga ik naar boven de was opruimen, gaat er ook weer 1 van de 2 mee.

Met slapen liggen de teven zowieso al bij ons op de kamer maar ze kunnen wel naar beneden bij Chello. Ghaya doet dat niet maar Hera dus wel. Tijens die paar dagen dat Hera echt 'rijp' is en Chello echt wil slaapt Chello in de schuur (grote boerenschuur aan huis vast) waar hij wel vaker zit met de rest om op te drogen, staat ook gewoon een bank, kleden, botjes e.d.

Overdag is het gewoon enorm goed op letten. Constant 'kijken' of er niks gebeurd maar dat is echt bij mij alleen op de hoogtijdagen. Daarvoor willen de teven ook wel maar is Chello totaal niet geinteresseerd en snauwt hij ze ook weg.
IN de andere topic vertelde ik al dat ik 1x hier op het hondenforum aandachtig een topic zat te lezen , ik keek opzij de wonkamer in en zag Chello bijna op Hera zitten.....'HE&^YYYYYYYY!!!!' en hij vloog er weer af maar goed..zo zie je maar...

Met uitlaten heeft Ghaya 3 weken pech. Ullic van de buuf is namelijk razendsnel en zit er vrijwel gelijk ín'. Ghaya gaat dan apart spelen en met de gecastreerde mannen. In de zomer als we gezellig buiten zitten met zn allen wisselen we het beurtelings af als er een loops is.

Hera moet sowieso altijd al apart omdat die niet goed met 2 hondjes van de buuf kan dus dat geeft bij haar geen problemen.

IK vind het allemaal geen probleem. En wat ik in die andere topic al aangaf is dat je ook leert er mee om te gaan. Je wordt er, vind ik, steeds handiger in.
Ik heb hier nu al zovaak loopse teven in huis gehad met Chello en er is nog nooit iets gebeurd.
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

ik ben gewoon eerlijk :cheer:

je wordt ramgek van hier vooral sammy, er is geen mogelijkheid hem rust te bieden want gister waren we 4 uur weg en nog was ie hyper.

lola heb ik geen last van, maar owee als sam in de buurt is, dan vreet ze hem op!

nu misschien niet, want zoals ik zei duwde ze haar kont tegen de bench. nanananana, ze had een onderbroek aan en ik was sneller...

pas dacht wel ff met die 2 te gaan lopen en in de voortuin had ie sam er al 2x af moeten schoppen, hij besprong haar steeds en heeft er dus 1 teruggebracht met als gevolg dat ze alles bij elkaar gillen...

duidelijkheid geven werkt hier het best..

zoals altijd praat ik alleen heeel zacht tegen sam en dat werkt redelijk, maar ik kan hem niet laten ontspannen.

oh ja... aangezien jij ook een meisje bent... nu sam niet bij lola kan denkt ie ineens dat hij zijn hoerigheid op mij uit kan leven, bij pas doet hij dat niet, dit wordt wel genadeloos afgestraft met enkeltje glijbaan door de kamer!! :devil:

nog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagennog 5 dagen :19:

en na die week zijn ze weer lief!!

50 weken per jaar wil ik thuis zijn en deze weken wil ik graaag naar kantoor! :mrgreen:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

oh ja, ff goed nieuws...

dj, de reu van lola's fokker boeit het niks...

die gaat gewoon 2 weken in hongerstaking en loopt gewoon tussen 12 loopse dames en dekt niks!!

voordat de hongerstaking ingaat voert marion hem dik en na die 2 weken eet hij weer... :19:

dus dat kan ook :mrgreen:
Afbeelding
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

Tijdens de hoogtijdagen (dus week 2) ten alle tijden apart houden, bij ons in benches maar kan ook aparte kamers o.i.d. zijn. Omstebeurt uitlaten en omstebeurt bij je nemen.
Mijn reuen reageren verschillend, de 1 gaat in hongerstaking tijdens de hoogtijweek, de ander gaat loeien...geloof me je kan beter het laaste hebben :devil:

Maar ach, het is idd. maar 2 weken per jaar als je 1 teef hebt. Overigens bij ons langer (meer teven), maar een voordeel is dat de teven qua loopsheid naar elkaar toetrekken. Wij hebben het dan ook ongeveer een maand per keer last van.. eerst de 1 haar hoogtijdagen, dan de volgende en dan weer de volgende... You get used to it :mrgreen:
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Eline* schreef:
Reini schreef:Miekmiek heeft iets verder onderin gedrag (ik weet niet hoe je zo een link hiernaar toe kopieërt) deze vraag ook gesteld!

:ok: Dank je wel! Dat had ik nog niet gezien! Leesvoer genoeg daar lijkt me zo!
Bedankt!
Ben erg benieuwd hoe jij het gaat oplossen Eline. Ik zit dus ook al met de vraag in mijn maag. :wink:
~Tine~
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie

Ongelezen bericht door ~Tine~ »

Goh wat ik weet is dat ik het niet echt zou zien zitten :denken: .

Yis is nu gecastreerd wegens bepaalde redenen en de volgende hond wordt waarschijnlijk een reu, vrij makkelijk dus.

Maar een ongecastreerde reu en teef samen, zou niet weten hoe ik het moest oplossen.
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
M@scha
Zeer actief

~Tine~ schreef:Goh wat ik weet is dat ik het niet echt zou zien zitten :denken: .

Yis is nu gecastreerd wegens bepaalde redenen en de volgende hond wordt waarschijnlijk een reu, vrij makkelijk dus.

Maar een ongecastreerde reu en teef samen, zou niet weten hoe ik het moest oplossen.
dat lost zichzelf op..

de eerste loopsheid van lola was ik panisch en dat helpt je rust ook niet.

nu is ze voor de tweede keer loops en gaat het veel soepeler.

als je de een uitlaat toch de ander al in de bench en niet in de kamer, want dan komen ze elkaar tegen en is sam een uur langer ramgek enz...

het wordt logisch. klinkt verschrikkelijk, is ook zeker geen lol, maar je weet dat het maar even duurt. maar die maand van selena zou ik misschien ook niet volhouden hoor!! :eek:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

~Tine~ schreef:Goh wat ik weet is dat ik het niet echt zou zien zitten :denken: .

Ik laat in een reu niet zonder reden snijden en Kiki vind ik veel te kittig en fel om te laten castreren als ik het zo bezie. Ik ben dan bang voor veel meer ellende dan die 2 weken per jaar. Handig..nou ja, nee, maar goed, je moet er iets voor over hebben. :denken:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Eline* schreef:

Ik laat in een reu niet zonder reden snijden en Kiki vind ik veel te kittig en fel om te laten castreren als ik het zo bezie. Ik ben dan bang voor veel meer ellende dan die 2 weken per jaar. Handig..nou ja, nee, maar goed, je moet er iets voor over hebben. :denken:
ik hoef jou dat niet uit te leggen, maar je gaat ze niet "helpen" om die louzy 2 weken! :devil:

sam gaat onder het mes om medische redenen, en niet hierom!

waarschijnlijk heeft het ook geen zin, want hij is door dat medische nu chemisch gecastreerd en bijna net zo maf als in december...

en anders kun je een van de 2 altijd nog uit logeren sturen die week, maar jou "kennende" kun jij het makkelijk aan! anders gil maar, dan schreeuwen we samen even de loopsheidsfrustraties eruit! :cheer:
Afbeelding
~Tine~
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie

Ongelezen bericht door ~Tine~ »

Eline* schreef:

Ik ben ook niet voor zomaar "snijden" hoor (zeker niet met een reu), daarmee dat ik zeg dat ik totaal niet zou weten hoe ik het zou oplossen. Ik ben ook geen benchvoorstander, dus dan moet je ze al in aparte kamers gaan opsluiten, maar dat vind ik ook weer een beetje zielig.

Nu ja, ik hoop dat je een oplossing vind :wink: .
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
M@scha
Zeer actief

~Tine~ schreef:
Eline* schreef:

Ik ben ook niet voor zomaar "snijden" hoor (zeker niet met een reu), daarmee dat ik zeg dat ik totaal niet zou weten hoe ik het zou oplossen. Ik ben ook geen benchvoorstander, dus dan moet je ze al in aparte kamers gaan opsluiten, maar dat vind ik ook weer een beetje zielig.

Nu ja, ik hoop dat je een oplossing vind :wink: .
en niet alleen zielig voor de hond..... ook voor jou...

een vriend van mij had de loopse teef buiten in de kennel en de reu binnen.. 4 uur later kwam ie thuis, was de reu ook buiten... DOOR het kozijn en deur gevreten!!!

gelukkig was de teef nog niet vruchtbaar en dus ook niet gedekt, maar die vriend was niet blij!!

een hitsige reu is niet tegen te houden door een deur hoor!!

je hoeft van mij geen bench te kopen, maar als je een reu hebt die net zo gek wordt als die van mij, dan mag je wel stalen deuren aanschaffen,. want die van mij laat ik zeker niet alleen elk aan 1 kant van een deur...

dan heb ik als ik thuiskom een zwangere teef of een hond minder omdat lola besloot nog niet te willen... :neenee:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

massam schreef:ik hoef jou dat niet uit te leggen, maar je gaat ze niet "helpen" om die louzy 2 weken! :devil:

Als ik lees hoe zeer Sam door zijn hormonen in aanwezigheid van een loopse teef overstuur raakt snap ik ineens heel goed waar zijn prostaat-probleem vandaan komt.

Ik denk dat Sam zijn medische reden juist álles te maken heeft met die twee weekjes per jaar, of beter gezegd, met die twee loopsheden per jaar. Als je Lola niet kastreert zal haar loopsheid volgens mij de oorzaak van Sam´s kastratie worden.
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

Dit is nu de derde loopsheid van Akira. Hiervoor is ze uit logeren geweest alleen kregen we haar dan altijd moddervet terug. Deze keer hebben we gekeken hoe het ging. Akira is vanaf het begin naar de slaapkamer verhuist en de honden hebben op dit moment weinig contact. Af en toe gaat Conan bij de deur snuffen en dan moet ie een beetje piepen. De afgelopen week was het het ergst maar dat is maar 2 dagen geweest toen mw ervoor ging staan.

Ik vond het allemaal best meevallen en de volgende keer blijft Akira ook weer lekker thuis. Kan ik me concentreren op het leesvoer en mijn vriend kan lekker playstationen :mrgreen:
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

schijnbaar heb ik een hele makkelijke teef wat dat betreft: ze moet de eigen reuen absoluut niet! Ook niet als ze dekrijp is, dan kunnen ze een flinke knauw krijgen als ze maar een poging doen om in een straal van 2 meter in de buurt te komen. Vraag me niet waarom, maar erg vind ik het niet :mrgreen:
Maar aangezien ik niet weet of een reu een teef kan verkrachten :19: hou ik ze sowieso apart als ik weg ben. Daarnaast gaan (als het nodig is, is niet elke loopsheid het geval) de reuen mee naar m'n werk omdat ze graag aan de hele buurt willen laten weten dat er een lekkere dame in huis is :mrgreen:
Als ik thuis ben en in de kamer mogen ze gewoon allemaal los maar ik moet er wel zicht op hebben. Naar de wc gaat de teef mee. De teef slaapt trouwens ook boven tijdens de loopsheid.
Wat kan je verwachten (uit mijn eigen ervaring dan met m'n reuen):
- niet eten willen
- onrustig zijn en niet willen slapen (als ik de reu dan vast leg of apart dan slaapt hij ook echt een paar uur achter elkaar, dat heeft hij dan ook nodig heb ik het idee)
- janken/joelen/piepen
- hele dag pogingen tot mutseflutsen alleen is dat niet gewenst bij m'n dame en wordt ze dat ook niet in dank afgenomen :mrgreen:

(ps. ik heb het idee dat ze hier rustiger zijn als ze elkaar wel zien maar niet bij elkaar kunnen.)
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Bij mij zijn beiden ook niet geholpen.
Kyra is gelukkig maar 1 per jaar loops dus dat is al heel prettig.
Ik doe Kyra dus een broekje aan als ze loops is. Gewoon een oude onderbroek die ik kapot knip met een gat erin voor de staart.
Tot nu toe is alles erg goed gegaan.
's Nachts slapen beiden apart in de loopsheid. Kyra gaat in de keuken en Yvar in de gang met de deur goed dicht.
Yvar moet niet proberen aan Kyra te zitten want dan krijgt hij een fikse knauw. Rond de 10e dag houden we ze beiden heel goed (anders natuurlijk ook) in de gaten maar nu nog iets extra's. Yvar heeft dan wel zoiets dat hij wat zit te janken.
Ik heb nog niet mee gemaakt dat Kyra Yvar zou acccepteren als ze loops is, want ze doet dr staart niet voor hem opzij. :denken:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Wil de hond schreef:
massam schreef:ik hoef jou dat niet uit te leggen, maar je gaat ze niet "helpen" om die louzy 2 weken! :devil:

Als ik lees hoe zeer Sam door zijn hormonen in aanwezigheid van een loopse teef overstuur raakt snap ik ineens heel goed waar zijn prostaat-probleem vandaan komt.

Ik denk dat Sam zijn medische reden juist álles te maken heeft met die twee weekjes per jaar, of beter gezegd, met die twee loopsheden per jaar. Als je Lola niet kastreert zal haar loopsheid volgens mij de oorzaak van Sam´s kastratie worden.
je hebt voor een deel gelijk...

het bleek dat de ontsteking er al langer zat, maar idd door lola's loopsheid is het sneller naar boven gekomen.

het is hoe dan ook 1 van de 2. sam heeft een probleem met zijn prostaat, DA is overtuigd dat het sneller gegaan is door de loopsheid, maar dat dit niet de oorzaak is.

lola is de potentiele stammoeder van mijn lijn die ik mede opzet en in de lijn van haar fokker. lola kan dus niet gecastreerd worden.

daarbij is de operatie bij een reu minder ingrijpend en is mijn keus gemaakt.

ten derde ga ik op het advies af van de DA en daar heb ik dit ook mee besproken en hij vind zowiezo dat sam gecastreerd moet worden en vindt daarbij lola nog te jong voor zo'n operatie.
Afbeelding
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

e kan ook je reu een weekje uit logeren doen (iemand anders met je loopse teef opzadelen lijkt me minder geschikt).
weg gehaald zit een virus in
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Niet erg handig nee.....ik heb gezien wat onze boxerreu ooit teweeg heeft gebracht doordat het loopse teefje van de buren even in onze tuin was geweest......het raam plus kozijn van de toiletruimte compleet gesloopt, alles onder het bloed door de splinters van het hout, en de waterleiding geknapt doordat hij op de wastafel was gesprongen.
Maar je hebt ook minder fanatieke reuen hoor :mrgreen: succes :ok:
M@scha
Zeer actief

Sjiel schreef:e kan ook je reu een weekje uit logeren doen (iemand anders met je loopse teef opzadelen lijkt me minder geschikt).
sam gaat volgende keer lekker logeren idd
Afbeelding
granny
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door granny »

Zowel reu als teef zijn hier gecastreerd (alleen Loetje niet). Angel(reu) omdat hij vreselijk veel last had als er loopse teven waren en Vos (teef) omdat ze tijdens haar loopsheid enorm agressief was naar andere honden.(daarna werd ze ook altijd schijnzwanger)
Bovendien had ik geen zin in ongewenste dekkingen(woonde toen in een flat en er was geen mogelijkheid om ze apart te zetten)en dus een ongewenst nestje.

Misschien valt het allemaal wel mee. Veelal hebben reu-en geen tot weinig belagstelling om de teef te dekken waar ze mee samenwonen.
Maar ik heb ook meegemaakt dat een kennis van mij al jarenlang reu en teef samen in 1 huis hielden, nooit een dekking plaats vond en na een jaartje of 6 kregen ze ineens belangstelling voor elkaar. Kan dus heel lang goed gaan,maar ook een keer fout.
Afbeelding
Peace sells, but who is buying?
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Wil de hond schreef:

Hoezo dat dan ? Voor mij is dit niet overduidelijk.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Zoie schreef:
Wil de hond schreef:

Hoezo dat dan ? Voor mij is dit niet overduidelijk.
dat door zijn hoerigheid naar lola toe zijn prostaat op gaat spelen...

dit is ook wat de DA zegt, maar dan dat het al mis was, maar door zijn hitsigheid het ineens heel snel gegaan..

misschien hebben we het dus wel zo snel gevonden dankzij lola's loopsheid.. :denken:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”