onze 10 weken oude Bostonterrier pup is zeer dominant naar andere honden,hij probeert soms zelfs te rijen.....
Dit vinden we niet zo fijn,wat kunnen we hier aan doen??
We willen niet dat ie gedrag gaat ontwikkelen wat hem later in de problemen gaat brengen....
wie weet raad?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dominante pup.....
Moderator: moderatorteam
- Snorko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriers
- Aantal honden: 3
- rianneke
- Zeer actief
Re: dominante pup.....
Snorko schreef:onze 10 weken oude Bostonterrier pup is zeer dominant naar andere honden,hij probeert soms zelfs te rijen.....
Dit vinden we niet zo fijn,wat kunnen we hier aan doen??
We willen niet dat ie gedrag gaat ontwikkelen wat hem later in de problemen gaat brengen....
wie weet raad?
layka deed dat als pup ook, nu bijna niet meer.
Groetjes,
Rianne en Layka
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nu mag hij nog dus hij neemt het er van.
Ik weet zeker dat zodra hij een paar weekjes ouder is hij dus giga op zijn kop krijgt van dezelfde honden en ineens in een lief innemend en galant kereltje zal veranderen
Pups mogen alles met 10 weken en de gedragingen zijn grotendeels oefening in gedragingen en hebben dus minder te maken met het werkelijk bedoelde van die gedragingen. Zo weet ik zeker dat hij misschien tijdens het rijden een keer weggeduwt kan worden zonder dan in te grijpen. Zou hij ingrijpen dan zou hij menen wat hij doet. Maar dat doet hij vast en zeker niet.
Pups mogen alles met 10 weken en de gedragingen zijn grotendeels oefening in gedragingen en hebben dus minder te maken met het werkelijk bedoelde van die gedragingen. Zo weet ik zeker dat hij misschien tijdens het rijden een keer weggeduwt kan worden zonder dan in te grijpen. Zou hij ingrijpen dan zou hij menen wat hij doet. Maar dat doet hij vast en zeker niet.
- Snorko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriers
- Aantal honden: 3