Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ze wil niet mee :-)

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Aldidado
Actief
Contacteer:

Ze wil niet mee :-)

Ongelezen bericht door Aldidado »

:eek:
Nah, hier snap ik niets van hoor. Ginger wordt 's morgens vroeg en 's avonds door mijn man uitgelaten, (de overige rondjes overdag zijn voor mij en mijn zoon). Gaat altijd hartstikke goed.
Maarrrrrrrrrrrr.........
Ik ga meestal wat eerder naar boven 's avonds, maar het kan wel eens gebeuren dat ik hier nog bij de tv of achter de computer zit, waarop mevroi pertinent weigert om het laatste rondje te lopen :eek: . Ze gaat strak naast mijn voeten zitten en mijn man zou op zijn kop kunnen gaan staan, maar mee gaat ze NIET :19: . Pas als ik meeloop naar de voordeur en haar riem aangedaan is, dan is het goed...... kan gerust een kleine vijf minuten duren omdat ik hier toch wel helemaal in een deuk lig als die kleine miep zo strak langs mijn benen zit. 's Morgens geeft dit allemaal geen problemen en gaat ze kwispelend mee, 's avonds moet ik eigenlijk gewoon zorgen dat ik al boven ben. Kent iemand dit gedrag??????
Ik vind het wel grappig natuurlijk, maar zou best graag willen weten wat hieraan ten grondslag ligt, of het normaal gedrag is en zo.
Groetjes van Diana
Ginger in liefdevolle herinnering 23-06-2008
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Ja dat herken ik wel, Stapper heeft daar ook een handje van :mrgreen:

Die wil alleen met mij uit, soms gaat mijn man alleen het laatste rondje doen en dan wil Stapper ook niet mee.
Hij MOET dus wel gewoon mee, maar op het veldje voor ons huis eenmaal los, dan draait hij zich om en loopt naar huis :19:

Dit kan heel irritant worden, in het begin lijkt het leuk, dus zou ik er niet aan toegeven!
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Aldidado
Actief
Contacteer:

Nee, we geven hier zeker niet aan toe. Ik ben met geen tien paarden het huis uit te krijgen 's avonds :mrgreen: . Ik vraag me gewoon een beetje af waarom ze dit nou eigenlijk doet..... ik bedoel, als ik uit het zicht ben is er niets aan de hand en gaat ze zonder spatjes mee :denken:
Groetjes van Diana
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hier nog zo'n sukkel hoor..... Moritz :19:
Als ik er ben, dan is hij bijna het huis niet uit te krijgen met mijn man en na 2,5 jaar dus nog steeds niet.
Tja, mijn man doet dan dus wel heel streng, geeft hem een kontje en hoppa meekomen.

:19:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Ik herken dit niet, onze honden gaan gelukkig graag met allebei mee, maar misschien dat je man de wandeling iets leuker kan maken?
Carmen
Aldidado
Actief
Contacteer:

Carmen schreef:Ik herken dit niet, onze honden gaan gelukkig graag met allebei mee, maar misschien dat je man de wandeling iets leuker kan maken?
Carmen
Ja, dat heb ik ooit ook al gezegd...... maar als ik die twee dan zie lopen, zo voor het huis langs, dan kan het eigenlijk niet leuker :wink: . Het is eigenlijk net of Gingie mij niet alleen wil laten. Als ze eenmaal op pad zijn dan is het ook goed, ze heeft geen drang om naar huis toe te gaan, het is alleen het moment van "riempje om en de deur uit". Gek hoor.
Groetjes van Diana
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Ik denk dat het voor een groot deel ook met het karakter van je hond te maken heeft.
Zara gaat met iedereen mee, wandelen is wandelen en het maakt haar niet uit met wie ze dat doet.
Stapper hangt heel erg aan mij, lopt me ook de godganse dag achterna, is helemaal van slag als ik een paar dagen weg ben enz enz.
Hij houdt mij ook heel erg in de gaten tijdens het wandelen en loopt nooit meer dan twee meter bij me vandaan, terwijl Zara kilometers vooruit loopt :mrgreen:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Aldidado schreef:
Carmen schreef:Ik herken dit niet, onze honden gaan gelukkig graag met allebei mee, maar misschien dat je man de wandeling iets leuker kan maken?
Carmen
Ja, dat heb ik ooit ook al gezegd...... maar als ik die twee dan zie lopen, zo voor het huis langs, dan kan het eigenlijk niet leuker :wink: . Het is eigenlijk net of Gingie mij niet alleen wil laten. Als ze eenmaal op pad zijn dan is het ook goed, ze heeft geen drang om naar huis toe te gaan, het is alleen het moment van "riempje om en de deur uit". Gek hoor.
Hier exact hetzelfde: het gaat puur om het meegaan, eenmaal buiten is het dolle pret en heeft Moritz het prima naar zijn zin.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

ken dit gedrag bij schelsey,maar dan andersom
als mijn zoon thuis is en ik maak me klaar om te gaan wandelen s'avonds,gebeurt het wel eens dat schelsey bij hem gaat staan en begint te blaffen en op te spingen en wil ze niet mee met mij,alleen als jimmy ook meegaat.

sonja
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Femke is ook wat eenkennig, met mij loopt ze prima mee maar bij andere blijft ze altijd treuzelen. Bij Rob valt het dan nog wel mee, maar als vrienden of familie haar willen uitlaten komen ze altijd een beetje beteuterd weer terug omdat Femke er helemaal geen lol in schijnt te hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”