Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

poep eten

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

richard29
Actief
Mijn ras(sen): mechelse herder
Aantal honden: 1

poep eten

Ongelezen bericht door richard29 »

als mijn snowy een heerlijk bultje poep ziet liggen dan moet dat ook met grote happen naar binnen gewerkt worden. of het nu kattenpoep, hondenpoep of mest is maakt haar niets uit. het probleem is echter dat ze graag kusjes mag geven. maar daar ben ik natuurlijk niet van gediend. ik heb wel eens van iemand gehoord dat ze een gebrek aan voedingsstoffen hebben als ze dat doen.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Die van mij eten graag eenden of ganzenstront, ik zit er niet mee waarom ze dat doen, ze zullen het lekker vinden :mrgreen:
richard29
Actief

Angel-eyes schreef:Die van mij eten graag eenden of ganzenstront, ik zit er niet mee waarom ze dat doen, ze zullen het lekker vinden :mrgreen:
ik zou het niet weten utah doet het in ieder geval niet gelukkig,maar die geeft gelukkig ook geen kusjes. weet jij het ook niet toevallig of er dan een gebrek is in de voedingsstoffen?
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

richard29 schreef:
Angel-eyes schreef:Die van mij eten graag eenden of ganzenstront, ik zit er niet mee waarom ze dat doen, ze zullen het lekker vinden :mrgreen:
ik zou het niet weten utah doet het in ieder geval niet gelukkig,maar die geeft gelukkig ook geen kusjes. weet jij het ook niet toevallig of er dan een gebrek is in de voedingsstoffen?

Ja ik heb weleens gehoord dat ze een tekort aan Vit. B kunnen hebben en dat ze een slechte vertering ofzo daarmee bevorderen, misschien wat vuile pens of een natuurvoeding geven zoals Duck, Bibi of Rodi.
richard29
Actief

Angel-eyes schreef:
richard29 schreef:

Ja ik heb weleens gehoord dat ze een tekort aan Vit. B kunnen hebben en dat ze een slechte vertering ofzo daarmee bevorderen, misschien wat vuile pens of een natuurvoeding geven zoals Duck, Bibi of Rodi.
bedankt voor de tip :ok: zal ik zeker gaan proberen.
ik wil sowieso over op ander voer want ze heeft ook last van wildkleur en aanleg om dik te worden.
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

meeste honden eten poep omdat ze dat lekker vinden.
weg gehaald zit een virus in
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”