Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Carocroc
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Carocroc
Heeft iemand ervaring met deze brok?
Dazzle reageerde na een tijdje diaree heel erg goed op een paar proefzakjes. Hij word er ook niet hyper van.
Iemand ervaringen? Goed en slechte?
Dazzle reageerde na een tijdje diaree heel erg goed op een paar proefzakjes. Hij word er ook niet hyper van.
Iemand ervaringen? Goed en slechte?
- Hughy
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Hier heb ik het ook gevoerd.
Nika kreeg de 23-12 en deed het daar prima op.
Marouck kreeg eerst de 25-16, maar haalde er niet voldoende uit leek wel. Dus overgestapt naar de 28-20, ging goed tot ze in de rui kwam. Daar kwam ze dus niet doorheen. Haren braken af en d'r huid werd wat vettig.
Ben toen overgestapt op Prins en al snel zat ze weer beter in haar vacht. Waarschijnlijk was voor haar het eiwitpercentage toch te hoog
Nika kreeg de 23-12 en deed het daar prima op.
Marouck kreeg eerst de 25-16, maar haalde er niet voldoende uit leek wel. Dus overgestapt naar de 28-20, ging goed tot ze in de rui kwam. Daar kwam ze dus niet doorheen. Haren braken af en d'r huid werd wat vettig.
Ben toen overgestapt op Prins en al snel zat ze weer beter in haar vacht. Waarschijnlijk was voor haar het eiwitpercentage toch te hoog

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Zeer actief
- Rosa
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Diesel deed het er goed op, maar hij at zo slecht.
Vond het niet lekker.
Ik ben toen overgestapt op nutro-choice, dat vind ik nog steeds een goede brok voor hem.
Ik heb hem toen Puck kwam overgezet op Prins. Dat eet hij ook graag en ook weer mooie kleine vaste drolletjes.
Hij staat nu even op vers voor een tijdje.
Hij zit onder de uitslag, volgens mij van een prutsloot, maar ik wil pas als zijn huid weer rustig is brokken gaan geven om een intolerantie t.o.v. die brokken uit te sluiten.
Het liefst zou ik elke dag aan allebei mijn honden vers geven.
Maar dat vind ik te gek worden.
Dus alleen diesel elke dag, en puck 2 dagen.
ik vond nutro veel beter van kwaliteit als carocroc.
Vond het niet lekker.
Ik ben toen overgestapt op nutro-choice, dat vind ik nog steeds een goede brok voor hem.
Ik heb hem toen Puck kwam overgezet op Prins. Dat eet hij ook graag en ook weer mooie kleine vaste drolletjes.
Hij staat nu even op vers voor een tijdje.
Hij zit onder de uitslag, volgens mij van een prutsloot, maar ik wil pas als zijn huid weer rustig is brokken gaan geven om een intolerantie t.o.v. die brokken uit te sluiten.
Het liefst zou ik elke dag aan allebei mijn honden vers geven.
Maar dat vind ik te gek worden.
Dus alleen diesel elke dag, en puck 2 dagen.
ik vond nutro veel beter van kwaliteit als carocroc.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Ik heb hier een zak staan (
en ik ben nog wel zo pro-vers)
Ik geef het af en toe als ik vergeet carnibest uit de vriezer te halen (vriezer staat niet bij mij thuis maar bij mijn zus)
De honden vinden het best lekker maar ze gaan er wel scheten van laten. Dus toch maar beter opletten dat ik op tijd de carnibest uit de vriezer haal.

Ik geef het af en toe als ik vergeet carnibest uit de vriezer te halen (vriezer staat niet bij mij thuis maar bij mijn zus)
De honden vinden het best lekker maar ze gaan er wel scheten van laten. Dus toch maar beter opletten dat ik op tijd de carnibest uit de vriezer haal.
-
- Zeer actief
Scheten
brrr vooral nu de winter nadert en het huis lekker dicht zicht
Mijn hond niet hoor
en van 23/12 blijft ie beter op gewicht
vers is okay natuurlijk, heb hier de hele vriezer volliggen met energique
€ 37,50 voor 12 kg alweer
Maar: mijn hond is zo dol op de snackbal die hij van pup af aan heeft (de kleine was zo druk, dat de trainer me dit advies gaf, doe er brokjes in anders eet ie teveel) dat ik hem dat plezier niet meer kan ontnemen

Mijn hond niet hoor
en van 23/12 blijft ie beter op gewicht
vers is okay natuurlijk, heb hier de hele vriezer volliggen met energique
€ 37,50 voor 12 kg alweer

Maar: mijn hond is zo dol op de snackbal die hij van pup af aan heeft (de kleine was zo druk, dat de trainer me dit advies gaf, doe er brokjes in anders eet ie teveel) dat ik hem dat plezier niet meer kan ontnemen

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- lilajede
- Vaste gebruiker
Joep krijgt ook carocroc, lam en rijst, maar hij vind ze niet lekker. Ik heb nu de volwassen brokken en ik doe er karnemelk door maar nog eet hij niet graag die brokken op. Ik ga asl de zak bijna leeg is maar iets anders zoeken wat ie wel lekker vind. Ik hoorde van de dierenwinkel dat voer van Faunaland ook goed is? En hoe kun je je brokken nog lekkerder maken voor de hond
Tips welkom 

groetjes jeanine en een pootje van joep
-
- Zeer actief
Zoeken naar een brok die hij lekker vindt,
hij moet wel honger hebben natuurlijk! Als je hond niet te mager wordt zou ik niet te veel uithalen of steeds iets erop gieten waardoor hij/zij het lekker gaat vinden! Dan wordt het steeds erger, ik ken genoeg honden die bv alleen brood eten als er boter opzit.
Mijn hond eet nu alles, hij is gecastreerd.
Eerder vond ie bepaalde brok erg lekker andere niet
Diepvriesvlees als Carnibest, Energique, Duck etc zijn zeker een aanrader: lekker en gezond voor de hond!!!!!!
hij moet wel honger hebben natuurlijk! Als je hond niet te mager wordt zou ik niet te veel uithalen of steeds iets erop gieten waardoor hij/zij het lekker gaat vinden! Dan wordt het steeds erger, ik ken genoeg honden die bv alleen brood eten als er boter opzit.
Mijn hond eet nu alles, hij is gecastreerd.
Eerder vond ie bepaalde brok erg lekker andere niet
Diepvriesvlees als Carnibest, Energique, Duck etc zijn zeker een aanrader: lekker en gezond voor de hond!!!!!!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Ca Cajuina
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Catootje krijgt Carocroc en het bevalt prima. Goede ontlasting, ze vindt het lekker (maar mijn honden zijn sowieso allesvreters) en haar vacht glanst mooi. En ze heeft geen groeipijn, wat Belle wel heel erg heeft gehad op de Royal Canin.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012