Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn hond Balou likt als hij buiten ligt de stoep af.
Weet iemand wat dat betekend ?
groetjes Carla
Het goed opnemen van de geur/ smaak, meestal van urine van zowel reuen als teven.
Of er heeft iets lekkers gelegen
Groeten,
Eelco
Hallo Eelco
Opnemen van geur en smaakstoffen dat zou kunnen maar mijn stoep is schoon. Ba;ou is mijn enige hond Er komen verder geen honden.
Dus heel raar. Ik weet het niet
Mijn hond Balou likt als hij buiten ligt de stoep af.
Weet iemand wat dat betekend ?
groetjes Carla
Het goed opnemen van de geur/ smaak, meestal van urine van zowel reuen als teven.
Of er heeft iets lekkers gelegen
Groeten,
Eelco
Hallo Eelco
Opnemen van geur en smaakstoffen dat zou kunnen maar mijn stoep is schoon. Ba;ou is mijn enige hond Er komen verder geen honden.
Dus heel raar. Ik weet het niet
Tja wellicht dat er 's nachts een verdwaalde egel, kat, slak, etc etc etc voorbij komt?
Geen idee wat het is, maar ik ken wel een hond die het ook doet. Die is nu tien maanden oud.
Hij likt ook te pas en te onpas aan de vloer. Keukenvloer, tuintegels, gras, maakt niet uit.
Als pup doen ze dit om de wereld te ontdekken, maar met tien maanden vind ik dat gedrag niet meer passend. Het ziet eruit alsof hij aan het snuffelen is, alsof hij dat plekje gewoon lekker vind. Maar dat zal geen hondenpies of poep zijn. Misschien zijn er nog wel meer dingen die ze ruiken en erg lekker vinden, of scharrelen naar eten.
Inderdaad wel oppassen dat ze niet ongemerkt iets op staan te eten.
gelderen schreef:Een gesprek met een psychiater lijkt me verstandig
Groeten,
Eelco
Ja is raar maar als hij het lekker vindt moet hij het doen. ik let wel op waar hij het doet.
Ik vroeg me alleen af of andere honden het ook doen. Als ze aarde gaan eten kunnen ze een tekort aan iets hebben maar dat likken lijkt me iets van tong schuren of zo. Iets met smaak te maken of zo ?????