Ze is een heerlijke hond, die zich heel goed heeft aangepast aan alles hier in huis e.d. Ze is nu bijna een jaar bij ons.
Voorheen woonden we aan de kust en daar ging ik altijd met de honden het strand op, de enige kant die ze dan op kon was de duinen in, maar meestal was ze dan weer gauw terug bij ons en liep ze gewoon lekker over het strand te banjeren.
Maar momenteel wonen we in een heel bosrijk gebied en ik heb een totaal andere hond gekregen
Zodra we het bos in lopen gaat ze "op jacht". Ze duikt de bossen in en zo af en toe komt ze zich eens melden.
Ze raakt me nooit kwijt, want meestal als ik achterom kijk om te kijken waar ze blijft (als het echt te gortig wordt), staat zij al voor m'n neus.
Die andere twee van me lopen altijd bij me in de buurt, Bowie is ook wel een jager, maar blijft altijd goed in de buurt.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee moet, ze luistert verder wel goed, behalve dus als ze in jacht-modus zit.
Aan de ene kant heb ik er geen problemen mee, ze komt immers altijd terug en ze geniet er blijbaar erg van, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje eng....
Als ik haar aan een lange lijn doe loopt ze heel gedwee achter me aan en dan heb ik niet het idee dat ze lekker d'r ei kwijt kan.
Wat moet ik hier nou mee?