Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dominant naar zijn eigen toe wat te doen?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

mister
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog, Amerikaanse stafford
Aantal honden: 2

dominant naar zijn eigen toe wat te doen?

Ongelezen bericht door mister »

Hier mijn dilemma

Mister is een wereld hond met een fantastisch karakter, hij is een DD van 15 mnd jong nu.

Wat er is gebeurd.
3 wk op de familie doggen dag was ik samen met een vriendin een DD teefje heeft. liep daar gewoon een reu kijkt het teefje aan en mister gaat helemaal uit zijn dak. schrik me echt het apenzuur :N: . daarna een heel regiment aan lelijke woorden gedacht :evil: . klinkt afgezaagt maar echt dat doet hij anders nooit :19:

had hem snel weer onder controle, daarna nog drie keer gebeurt.
niet leuk dus.

later laat ik alleen uit 4 loslopen reuen om hem heen had zoiets van nee, hé gaan we weer, was alles weer goed en wou hij gewoon spelen dit is de hond die ken.

afgelopen drie weken diverse reuen tegen gekomen en geen enkel probleem

Mijn vraag in zijn ogen beschermt hij zijn teef. maar hoe leer ik hem af dat hij op een andere zijn nek wil springen zonder dat ik hem laat blijken dat het niet verkeert is zijn eigen te beschermen.
Afbeelding
Chantal en een liefdevolle fliebber van Mister
Hughy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hughy »

Lemon begon ook tegen die tijd, misschien ietsje ouder, tegen sommige reuen uit te vallen.
Ik loop nu dus zo veel mogelijk buitenaf, waar ik zo weinig mogelijk andere honden tegen kom.
Dus als iemand aar een oplossing voor weet: graag !!!
want zeer binnenkort gaat daar gebouwd worden en moet ik dus een oplossing zoeken.
Afbeelding Mart dogloos, Hughy en Lemon in mijn herinnering
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”