Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sam tegen golden; ik ben sterker dan jij.
Golden; kan zijn maar probeer het toch maar niet uit.
Herder; ik ben lief hoor, jullie doen me toch niets?
Golden maakt van de gelegenheid misbruik om toch even aan Sam te snuffelen zonder dat Sam erop vliegt.
Ja, dat vind ik ook, die laatste twee foto's lijken me wel ontspannen. Maar in werkelijkheid gaat het altijd zo snel he, dan zie ik het vaak gewoon niet.
Ik vind het er ook niet ontspannen uitzien.
Vandaar dat ik het wel leuk vond om te kijken wat jullie ervan dachten.
Jammer dat er niet meer mensen antwoorden....
Het is erg aftasten. De witte is vrij zeker van de zaak (teefje?) De herder laat zich niet erg graag besnuffen, maar laat het wel toe.
De Golden gedraagt zich ietwat onderdanig ten opzichte van de witte op de eerste foto, maar gaat dan opportunistisch kont snuffen.
Ik vind het geen ontspannen situatie en zou klaar staan om in te grijpen. Ik houd sowieso al niet van drie honden tegelijk die elkaar voor het eerst zien. Ze lijken me geen goede bekenden van elkaar.
De Akita is een gecastreerde reu de golden is een volle reu zo te zien en de herder zie ik niet. Het was inderdaad een ontmoeting tussen vreemde honden.
Ja want heel onderdanig is de golden ook niet, want hij blijft wel groot staan met de staart omhoog.
het ziet er uit alsof alle drie de honden ongeveer gelijk aan elkaar zijn. Ze hebben allemaal de staart min of meer in dezelfde stand. Er is zeker wat spanning maar eigenlijk ziet het er heel normaal uit in mijn ogen. Ik zie dit soort begoetingen dagelijks. Is er daarna nog gespeeld? Of gingen de honden meer hun eigen gang na de ontmoeting?
Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
De honden hebben inderdaad even gesnuffelt en gingen daarna weer verder hun eigen gang.
Waarschijnlijk iets spanning omdat de honden elkaar niet kennen?
Denk dat ze een wapen stilstand hebben afgesproken. Zo van laten we elkaar maar met rust laten anders krijgen we toch alleen maar ruzie. Maar het blijft gissen natuurlijk met een paar plaatjes.
Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005