ik zou idd,
zelf in keuken bv strijken en hond op de plaats ( die je zo ook wil gebruiken) haar kussen laten blijven liggen geef haar kluifje of kong
( die kan je vullen en in de vriezer leggen) dan is ze effe bezig
als dit gewent is langzaam aan keer 1 min haar in de keuken laten door kamer lopen en weer terug
op bouwen en iedere keer wat neerleggen als je weg gaat maar niks zeggen en ook als je terug gaat ( alleen als ze niet blaft) haar negeren
en verder gaan met strijken of wat ever
Dat ze bij jou blaft en bij de baas niet zal aangeven dat je rangorde regels effe op moet pakken ( dus ze moet wat doen voor de kost)
na jou door de deur zitten voor ze haar eten krijgt en pas als jij iets zegt ze mag beginnen
Blaft ze ook zomaar probeer daar dan commando van te maken blaf is snoep geven dan woord stop en dan weer snoepje geven
sommige honden blijven blaffen heb je al gedragsdeskundige geprobeerd
de goeie weten meteen bij sessie thuis wat er fout kan zijn in jullie relatie
Een hond kan makkelijk van 9 tot 12 alleen zitten bij mij zitten ze 4 uur in de bench als ik werk en vinden dit prima nooit blaffen of slopen
O ,ja ik zet de radio altijd aan dan horen ze zelfde achtergrond geluiden als dat we thuis zijn
Probeer het niet te snel te willen die drie uur alleen in de keuken want anders zal ook dit niet werken
succes