Heb hem deze ochtend een samenstelling van Bachbloesems gegeven.
Is dit nu toeval, of word hij er echt rustiger van.
Ben er wel blij mee hoor !!
Moderator: moderatorteam

de prijs viel me nog mee 8,50voor op maat gemaakte druppels, nu ik het omreken bijna 20 gulden duskattekop schreef:Zo dat is echt een succesverhaal zeg, met die kat! Ik heb hier ook een kat die niet zo lekker in zijn vel zit, hij komt wel een kopje geven, maar na 2 aaitjes bijt hij en haalt ie uit. Misschien zou bach bloesem ook wat voor hem zijn. Hoe geef je dat, zijn dat druppels die je over zijn eten doet of zo? Bij hem in de bek doen is onmogelijk. En waar haal je op maat gemaakte druppels? Zijn die duur?
Een van mijn beste vrienden maakt bach remedie, vandaar dat het flesje mij niets heeft gekost. De kosten kan ik je dus helaas niet vertellen. Ik weet wel dat het mengsel van Charlie was gemaakt met 3 verschillende bloesems (Trauma, angst en ... nog 1), aan de hand van de achtergrond van Charlie die meerdere keren is verhuisd in korte tijd en waarschijnlijk niet een heel toppie leven heeft gehad voor hij bij ons kwam.kattekop schreef:Zo dat is echt een succesverhaal zeg, met die kat! Ik heb hier ook een kat die niet zo lekker in zijn vel zit, hij komt wel een kopje geven, maar na 2 aaitjes bijt hij en haalt ie uit. Misschien zou bach bloesem ook wat voor hem zijn. Hoe geef je dat, zijn dat druppels die je over zijn eten doet of zo? Bij hem in de bek doen is onmogelijk. En waar haal je op maat gemaakte druppels? Zijn die duur?