Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

andere mand...

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

ajnos
Vaste gebruiker

andere mand...

Ongelezen bericht door ajnos »

hoi!

We hebben een andere kunstof mand, tweedehands. Natuurlijk hebben we hem goed uitgedaan met dethol en gloor (na elkaar!) en daarna hun eigenkleed en "zitzak" erin gelegd. Onze Mazzel (10 maanden) ging er als eerst inliggen. Onze Truffel (6 maanden) wil er nu alleen maar in liggen als Mazzel er niet in is...maar ja...Mazzel vind het helemal geweldig en ligt er vaak in. De mand is super groot, dus heel ruim genoeg om samen in te liggen. Ze lagen altijd samen op de zitzak die nu dus in de mang ligt. Maar om de een of andere reden heeft Truffel daar nu een angst voor...om er samen in te liggen. Ik heb ook niet het idee dat Mazzel dat verhinderd...ík merk daar in elk geval niks van.
Is er een trukje om er voor te zorgen dat Truffel er weer uit zichzelf samen met Mazzel in durft.... ofmoet ik het op zijn beloop laten? Oh ja...ik heb het idee dat Truffel het wél wil...er samen inliggen, want heel vaak als Mazzel er in ligt, gaat Truffel net voor de mand op de grond liggen.

Groetjes Sonja
starfleet
Erelid

Re: andere mand...

Ongelezen bericht door starfleet »

ajnos schreef:h
Is er een trukje om er voor te zorgen dat Truffel er weer uit zichzelf samen met Mazzel in durft.... ofmoet ik het op zijn beloop laten? Oh ja...ik heb het idee dat Truffel het wél wil...er samen inliggen, want heel vaak als Mazzel er in ligt, gaat Truffel net voor de mand op de grond liggen.

Groetjes Sonja
Ik zou gewoon voor Truffel een lekker mandje er bij kopen.

Anne
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Waarom moeten ze samen in 1 mand liggen?
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
ajnos
Vaste gebruiker

andere mand...

Ongelezen bericht door ajnos »

oeps...zet ik een natwoord neer...wordt er een nieuw topic geopend...sorry...weet niet hoe ik dit moet veranderen!
Ik schreef dus dat het geen moeten is dat ze samen in de mand liggen...maar ik heb de indruk dat truffel het wel wil...maar om de een of andere redenniet durft...dát is mijn vraag! Immers...voorheel lagen ze altijd samen dicht tegen elkaar te slapen op de zitzak...terwijl er wel ook een mandje extra was!

Sonja
ridgebackfan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door ridgebackfan »

misschien omdat de randen van de mand nu echt aan geven hoeveel ruimte er is

bij ons liggen ze ook samen op zo`n bolletjes kussen pal naast elkaar of op elkaar maar een mand bij vrienden vinden ze te krap om samen in te stappen
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart

kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”