Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Purina NoBlesse

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

jidde

Purina NoBlesse

Ongelezen bericht door jidde »

Scooby, duitse herder van mijn tante, krijgt Purina Noblesse. Kan iemand mij meer info geven over het voer?
Scooby is een slechte eter namelijk. Ik ben sinds zaterdag in huis en ze eet alleen 2 broodjes met leverpastei, voor de rest niets.
Vandaag heb ik wat brokken van Tuana meegenomen (Bosch Active) en madam vrat het op :eek: (althans, voor haar doen :mrgreen: )
Ik kijk even of ze het blijft eten, anders moet Scooby maar overstappen op Bosch Active (of andere variant ervan)
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Ik ken het voer niet, maar het kan natuurlijk zijn dat deze hond het voer echt niet lust. Hebben we hier ook wel eens gehad, dat de honger er wel was maar dat de brokken toch echt niet gegeten werden.
Ik zou eens overstappen op iets anders.
Ik ken de brokken van Bosch trouwens ook niet. Zijn dat geperste brokken?
jidde

Scooby is gewoon een supermoeilijke eter. Altjd geweest ook. Het viel mij dus mee dat ze die andere van Tuana wel zo op at :eek:

Natuurlijk verwerkt bosch-Tiernahrung zorgvuldig geselekteerde ingredienten en grondstoffen (o.a. gevogelte, eigeel, rund- en lamsvlees, verschillende groentes, volkoren granen), die in een hygienisch verantwoorde productieomgeving tot uiterst smaakvolle, optimaal geaccepteerde en verteerbare kwaliteitsproducten worden verwerkt.

De grondstoffen van dierlijke oorsprong worden uitsluitend van, voor menselijke consumptie geschikte dieren betrokken.

Ter bescherming van de noodzakelijke, maar zeer kwetsbare vitamines en essentiele vetzuren voegt bosch-Tiernahrung aan de voeding voor honden een mengsel van verschillende Tocopherolen op natuurlijke basis toe, die in combinatie met propylgallaat de noodzakelijke zekerheid biedt voor de vitaminus en vetzuren.

De producten van bosch-Tiernahrung bevatten GEEN chemische kleur-, geur- en smaakstoffen.
Door natuurlijke droging van de grondstoffen zijn producten van bosch-Tiernahrung ook zonder toevoegingen van conserveringsmiddelen langer houdbaar.

Met de kwaliteitsproducten van bosch-Tiernahrung heeft u de geruststellende zekerheid, voor uw hond en elke situatie de juiste, op de behoefte afgestemde, voeding te ontvangen..., en dat op basis van een uitstekende prijs-kwaliteit-prestatie verhouding.

Dit staat er op www.dievena.nl , daar komt het voer vandaan
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze nu heeft gegeten omdat er andere honden bij waren. Dus uit angst dat de ander het zal pakken het zelf opeten....
jidde

pooh schreef:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze nu heeft gegeten omdat er andere honden bij waren. Dus uit angst dat de ander het zal pakken het zelf opeten....
Nee ik was thuis bij Scooby. Scooby grijpt Tuana en met Nanni gaat het ook niet meer :neenee:
Ik heb ook haar oude brokken gegeven (noblesse) die liet ze staan. Toen ik bosch gaf, at ze di wel op
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Takkie »

Ja, ik ken Noblesse wel.. ik weet er niet veel van, het is volgens mij gewoon een simpele basisbrok. Ik ken ook een hond die het heel slecht eet, misschien is het gewoon niet lekker? :19:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”