Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Homeocalm?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Homeocalm?

Ongelezen bericht door Carmen »

Hebben wij voorgeschreven gekregen voor de stress van Basco i.v.m. verbouwen. Wie kewnt dit middel en hoe zijn de resultaten?
Carmen
pat1976
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door pat1976 »

Ik ken het product niet.. ik gebruik voor Angel weleens rescue remedy, homeopatisch en doet wonderen (ook bij mensen)
Op honden.blogo.nl vind je handige tips, nieuws, leuke filmpjes en diverse opmerkelijkheden!!!
Carmen
Zeer actief

pat1976 schreef:Ik ken het product niet.. ik gebruik voor Angel weleens rescue remedy, homeopatisch en doet wonderen (ook bij mensen)
We hebben hem 4 weken op de rescue gehad maar zagen geen verbetering vandaar na overleg hierop overgestapt.
Carmen
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik ken het niet, maar ben wel geinteresseerd...dus ik hoop dat er reactie's komen.
pat1976
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door pat1976 »

Ik heb net zitten lezen op internet dat het voorheen alleen maar werd gebruikt bij honden met verlatingsangst. Hiervoor was ook bewezen dat het werkten, nu proberen ze het bij honden met angsten voor diverse dingen.
Er is nog weinig over te vinden op internet helaas.... ik ben ook erg nieuwsgierig naar mensen die dit al eens hebben gebruikt,
Op honden.blogo.nl vind je handige tips, nieuws, leuke filmpjes en diverse opmerkelijkheden!!!
Carmen
Zeer actief

pat1976 schreef:Ik heb net zitten lezen op internet dat het voorheen alleen maar werd gebruikt bij honden met verlatingsangst. Hiervoor was ook bewezen dat het werkten, nu proberen ze het bij honden met angsten voor diverse dingen.
Er is nog weinig over te vinden op internet helaas.... ik ben ook erg nieuwsgierig naar mensen die dit al eens hebben gebruikt,

Ik had ook gegoogled maar kon weinig vinden. Jammer dat er nog niemand dit gelezen heeft die ervaring heeft.
Basco heeft vnml. verlatingsangst, dit komt w.s. door het verbouwen van ons huis, en de roerige tijd die hij daarvoor heeft gehad.
Het lijkt of Basco nu al rustiger is. Maar we zijn vanmiddag pas begonnen .....ik ben benieuwd
Carmen
elisavanmaarsseveen
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door elisavanmaarsseveen »

hallo
ik ken geen homeocalm
voor verlatingsangst ken ik wel clomicalm maar dit word geadviseerd in combinatie met gedragstherapie
groetjes helga
Carmen
Zeer actief

elisavanmaarsseveen schreef:hallo
ik ken geen homeocalm
voor verlatingsangst ken ik wel clomicalm maar dit word geadviseerd in combinatie met gedragstherapie
groetjes helga
Dit is de homeopatische versie.
Carmen
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”