Jamey zit 's nachts zonder problemen beneden in de bench, even een piepje omdat ze het er niet mee eens is als ze erin gaat, maar verder niets aan de hand...
Overdag, als mn moeder niet thuis is, wil ik nog wel eens even naar boven, middagdutje doen, of wat computeren, dan zit ze ook in haar bench, langste is een keer 2,5 uur geweest (beetje te lang geslapen)... Ook zonder gepiep of wat dan ook...
Mn moeder en ik hebben nu een discussie, of het verantwoord is als ze morgen ongeveer anderhalf tot 2 uur alleen thuis is (in de bench). Wat denken jullie daarover?
Ze is 3 maanden oud...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even snel vraagje... (bench/alleen thuis zijn)
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Even snel vraagje... (bench/alleen thuis zijn)

You'll be in my heart... Always...
- Moos
- Zeer actief
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar als het nu goed gaat zou het in principe moeten kunnen denk ik. Als je haar daarvoor nou eens lekker lang uitlaat, beetje traint en speelt zodat ze goed moe is, en dan met een Kong in de bench?
Dan zou 1.5-2 uur moeten kunnen als ze dat al eerder zonder problemen gedaan heeft, denk ik.
Dan zou 1.5-2 uur moeten kunnen als ze dat al eerder zonder problemen gedaan heeft, denk ik.

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
opgelost, we houden het op 1 uurtje alleen in de bench, dat moet ze ondertussen makkelijk kunnen...
en natuurlijk van te voren uitlaten/trainen/spelen (gaat allemaal soort van in elkaar over hier, aangezien ze stoeien een leukere beloning vindt dan voer, en ze tijdens het uitlaten ook naar de commando's moet luisteren (en dat steeds beter doet)
en natuurlijk van te voren uitlaten/trainen/spelen (gaat allemaal soort van in elkaar over hier, aangezien ze stoeien een leukere beloning vindt dan voer, en ze tijdens het uitlaten ook naar de commando's moet luisteren (en dat steeds beter doet)
Laatst gewijzigd door Jacksel op 13 nov 2005 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.

You'll be in my heart... Always...
- Moos
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
Ik zou het wel aandurven als de pup van te voren lekker uit is geweest en een Kongetje mee in de bench. Als ze overdag ook wel eens een paar uurtjes erin slaapt terwijl jij boven bent moet dat eigenlijk wel kunnen. Buffy was toen nog niet zover, maar die was erg lastig met alleen blijven. De vorige pup kon het wel prima een of twee uurtjes alleen op die leeftijd.
Anne
Anne