Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is nou het beste?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Wat is nou het beste?
Sommige mensen beweren dat het beter is om bijvoorbeeld maar één soort kvv te geven.
Anderen geven hun hond meerdere merken of soorten.
Djinny krijgt Carnibest en soms kvv van Prins.
Is het nou beter om alleen Carnibest te geven of kan een beetje afwisselen geen kwaad.
Mensen die barfen, geven toch ook niet elke dag hetzelfde?
Anderen geven hun hond meerdere merken of soorten.
Djinny krijgt Carnibest en soms kvv van Prins.
Is het nou beter om alleen Carnibest te geven of kan een beetje afwisselen geen kwaad.
Mensen die barfen, geven toch ook niet elke dag hetzelfde?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nee, want het is allebei rauw en mijn ervaring is dat rauwe voeding de darmflora versterkt, waardoor ze ook meer kunnen hebben.
Ik heb jarenlang Beertje op brokken gehad, altijd last van zijn maag en darmen, ontstekingen, etc. Een stukje vlees, daar werd ie echt doodziek van. Een andere brok geven? Dat leidde meestal tot dierenarts bezoek en antibioticakuurtjes. Totdat ik hem over gezet heb op KVV. Eerste instantie Rodi, later Carnibest. En eigenlijk meteen in het begin zag ik de verbetering al en toen gaf ik ook al meerdere dingen door elkaar. Totaal geen probleem.
Nu heb ik al mijn honden op KVV staan en ook nog wel op brokjes, farmfood, en ze hebben totaal geen probleem meer met wisselende voeding, of dat nou KVV is of vlees met botten of brokjes.
Ik heb jarenlang Beertje op brokken gehad, altijd last van zijn maag en darmen, ontstekingen, etc. Een stukje vlees, daar werd ie echt doodziek van. Een andere brok geven? Dat leidde meestal tot dierenarts bezoek en antibioticakuurtjes. Totdat ik hem over gezet heb op KVV. Eerste instantie Rodi, later Carnibest. En eigenlijk meteen in het begin zag ik de verbetering al en toen gaf ik ook al meerdere dingen door elkaar. Totaal geen probleem.
Nu heb ik al mijn honden op KVV staan en ook nog wel op brokjes, farmfood, en ze hebben totaal geen probleem meer met wisselende voeding, of dat nou KVV is of vlees met botten of brokjes.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
OOk wij wisselen veel KVV met elkaar af.In principe heb ik de vriezer vol liggen met Carnibest,maar ook doosjes Rodi en Smuldier heb ik altijd in huis.Door af te wisselen blijven het grage eters,als ik ze 4 dagen Carnibest geef,dan staan ze te huppelen als ze op dag 5 Smuldier krijgen.Ach wij houden zelf ook van afwisseling.