Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

waar raakt jouw hond in zijn uppie gefrustreerd van?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

waar raakt jouw hond in zijn uppie gefrustreerd van?

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Mijn hond: als ie in de zon wil zitten, hij ziet een streep zon en kan daar niet zitten, op de muur bv of buiten in een hoek :idea:

Dan zit ie echt te mokken

Daarbij zijn er natuurlijk de zaken van moeten wachten voor iets leuks, maar dat is meer begeerlijk.
Dit is echt frusty :denken:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Hmm, nou eigenlijk zijn Moos en Saar nooit echt gefrustreerd. :19:

Ik kan me tenminste geen enkel moment herinneren waarop ik dacht 'goh, wat is die arme hond gefrustreerd'.

Als ze wat lekkers verwachten zijn ze wat ongeduldig, maar blij en vrolijk. Dus nee, frustratie hebben ze volgens mij heel weinig last van.

Als ze iets willen en dat kan niet dan berusten ze daar eigenlijk altijd meteen in.
Afbeelding
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

als Spok an de lijn moet vanwege een loopse teef, dan is hij echt gefrustreerd.
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Als een hond harder rent dan Bowie waar ze mee aan het spelen is wordt ze chagerijnig en gaat blaffen en gek doen! :mrgreen:
Misz R

Ongelezen bericht door Misz R »

Mijn hond kan ontzettend gefrustreerd raken als je per ongeluk tegen haar mand aan botst.

Dan kan je ze zo vuil aankijken he hahaha Tis gewoon om bang van te worden.
Tamara.
Zeer actief

Inge O schreef:ik zal ze hier eens een enquête laten invullen, ben benieuwd wat daar uit komt :mrgreen: .
:mrgreen: :mrgreen:

Die van mij had die al ingevuld, vandaar dat ik het ook wist :pffff: :mrgreen:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Tuana wordt echt boos als ze niet naar andere hond/kat mag. Dan bijt ze woest in de riem :smile: (liever dat, dan dat ze in Nanni hangt :N: )
Verder als je de planten aan het nat spuiten bent en ze mag niet door de straal lopen.
Als je aan het vegen bent, wil ze (zoals de meeste denk ik :smile: ) de bezemsteel pakken. dat mag ze dus niet. Dan pakt ze een speeltje en gaat een meter verderop er heeeel hard in staan bijten en grommen :mrgreen:

Ik heb zo te lezen een erg gefrustreerd beest in huis :eek: :smile:

Nanni is de rust zelf eigenlijk. Zij kan alleen hard piepen als ze katten hoort janken en ze niet erbij kan :mrgreen:
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Catootje kan erg gefrusteerd staan blaffen en springen als Belle in het water gaat. Zelf durft ze er niet in, dus als Belle wel gaat kan ze niet meer achter Belle aanrennen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Poeh :denken:

Gefrustreerd :denken: :idea: Als er een speeltje ergens op of onder ligt (onder de bank / bovenop een kast) en Kaya kan er dus niet bij. Dan flipt ze en desnoods blijft ze er uren naar liggen kijken, met of zonder janken erbij.

Bij Moritz zou ik het niet weten :19:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Tamara.
Zeer actief

Stang schreef:Poeh :denken:

Gefrustreerd :denken: :idea: Als er een speeltje ergens op of onder ligt (onder de bank / bovenop een kast) en Kaya kan er dus niet bij. Dan flipt ze en desnoods blijft ze er uren naar liggen kijken, met of zonder janken erbij.

Je hebt kippie inmiddels toch wel teruggegeven he? :mrgreen:
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Rambo is helemaal gefixeerd op lichies vangen, zodra de zon ergens op schijnt wat een licht afgeeft daardoor, moet dat gevangen worden. Rambo is dan ook niet meer te bereiken en is kompleet psycho en rent, krabt op de grond, likt op de grond en blaft tegen t licht :evil:

Loddie kan helemaal gefrustreerd raken als er een andere hond ergens ligt waar zij toevallig net wil gaan liggen. Dan gaat ze ervoor zitten en maar janken, en iedere keer krijgt ze t voor elkaar, iedere hond staat op voor dr :wink:

Van Roula en Ollie kan ik zo gauw niks bedenken, die zijn dus redelijk normaal :pffff:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Tamara en Bowie schreef:
Stang schreef:Poeh :denken:

Je hebt kippie inmiddels toch wel teruggegeven he? :mrgreen:
:neenee: hahahahahaha, nee :wink:
Er was nog een kans op schijnzwangerschap na de sterilisatie, dus voorlopig krijgt ze 'm nog even niet terug.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Cleo raakt helemaal gefrustreerd als Dapper niet reageert op haar. Op een gegeven moment hangt ze in hem en trekt ze aan zijn nekvel tot hij gilt. Dan is ze weer blij :N:
Dapper is helemaal gek op de kong en die moet dus niet op de kast of onder de bank liggen.
Wuilus werd helemaal gek als ze moest wandelen terwijl er diner stond af te koelen. Riem los en ze was binnen 1 seconde weer thuis.
Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Sun vind het heel erg als Juul weer eens én zijn mand heeft ingepikt én al zijn speeltjes. Dan staat ie ervoor zo hele gesprekken te houden, van die piepende jankende blafjes en zware diepe zuchten. Afpakken durft ie niet :mrgreen: Juul raakt helemaal over de zeik als ze de katten boven hoort rennen met elkaar en zij dus niet kan "ingrijpen" omdat ze beneden staat. Gaat ze echt gillend door de kamer :smile:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Nika vangt lichtvlekken, net als Rambo van nace. Het gaat hier soortgelijk als bij haar zo te lezen, alleen dan zonder te blaffen.
Marouck valt na 3 jaar nog steeds de stofzuiger aan, die gaat dus altijd even de bench in omdat ze anders de slang perforeert.
En Biène is erg gefixeerd op eten, daar mag niemand in de buurt komen (behalve ik) :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”