Zijn er meer honden die dat doen? Ik vind het eigenlijk een beetje sneu, maar ja, ik ga ook niet de komende 15 jaar elke avond thuisblijven voor hem
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wakker blijven
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Wakker blijven
Bram heeft weer wat nieuws. Als ik 's avonds weg ben, blijft hij wakker totdat ik thuis kom. Hij kan bijna niet meer staan van de vermoeidheid zegt m'n vriend, maar toch dwingt hij zichzelf om niet te gaan slapen. Als ik thuiskom, dartelt hij een kwartier blij om me heen en valt dan bekaf in slaap.
Zijn er meer honden die dat doen? Ik vind het eigenlijk een beetje sneu, maar ja, ik ga ook niet de komende 15 jaar elke avond thuisblijven voor hem

Linda, Izzie en Bram
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
linlin
yep, boeboe, het reutje hier, is ook nogal op mij gesteld. hij heeft echt een probleem als ik de deur uitga. zeker als dat in uniform met koffer is. dan vindt hij het echt heel, heel erg. een hond kan je helaas niet aan zijn verstand peuteren dat de bazin centjes gaat verdienen om zijn pens te kunnen kopen en dat bazin dan echt terugkomt.
ik negeer dat maar, doe flink stellig en man paul leidt hem daarna dan wat af. het is heel jammer, maar ik vind het ook een beetje dramkonterij. lieverkoekjes worden ook voor boe niet gebakken.
ik negeren, en man paul even afleiden werkt uiteindelijk goed.
ik negeer dat maar, doe flink stellig en man paul leidt hem daarna dan wat af. het is heel jammer, maar ik vind het ook een beetje dramkonterij. lieverkoekjes worden ook voor boe niet gebakken.
ik negeren, en man paul even afleiden werkt uiteindelijk goed.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Bij jou is het natuurlijk ook nog zo dat je een aantal dagen weg bent :N:linlin schreef:yep, boeboe, het reutje hier, is ook nogal op mij gesteld. hij heeft echt een probleem als ik de deur uitga. zeker als dat in uniform met koffer is. dan vindt hij het echt heel, heel erg. een hond kan je helaas niet aan zijn verstand peuteren dat de bazin centjes gaat verdienen om zijn pens te kunnen kopen en dat bazin dan echt terugkomt.
Ik was vanavond alweer de hort op en hij heeft wat slaapjes tussendoor gedaan. Hij keek wel regelmatig uit het raam waar ik bleef, ah gos. Ik neem hem meestal mee, maar nu kon dat twee avonden toevallig niet. In het weekend ga ik het helemaal goedmaken

Linda, Izzie en Bram
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Toen Kali hier net was, was het heel erg. Als ik alleen maar even naar de brievenbus was gelopen die aan de weg staat en ik kwam weer binnen deed ze net of ik jaren was weggeweest.
Naast de voordeur zit een lang raam waar ze echt wanhopig met haar voorpoten tegenaan kon krauwen als ze met Fons was weggeweest, alleen maar omdat ze bij mij wilde zijn.
Ik heb dat gedrag altijd genegeerd, en nu heeft ze geaccepteerd dat ik gewoon niet altijd thuis ben.
Nu wacht ze niet meer bij de voordeur totdat ik thuiskom, maar ze is nog wel blij, dat wel.
Naast de voordeur zit een lang raam waar ze echt wanhopig met haar voorpoten tegenaan kon krauwen als ze met Fons was weggeweest, alleen maar omdat ze bij mij wilde zijn.
Ik heb dat gedrag altijd genegeerd, en nu heeft ze geaccepteerd dat ik gewoon niet altijd thuis ben.
Nu wacht ze niet meer bij de voordeur totdat ik thuiskom, maar ze is nog wel blij, dat wel.