Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het moet ook altijd zo overdreven he....

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Het moet ook altijd zo overdreven he....

Ongelezen bericht door Carmen »

Nu nemen we dus met het wandelen met Basco een bal mee waarmee we hem belonen als hij goed luistert.
Nu kunnen we bijna niet meer normaal wandelen omdat hij als een gek om ons heen opgefokt loopt te doen omdat hij de bal wil hebben :piew:
We zijn ook nooit tevreden he :mrgreen: Maar bij Basco moet altijd alles in het extreme...Gelukkig hebben we Kira nog en is zij zo normaal :wink:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

:smile: Dat zie ik wel vaker inderdaad. Honden die helemaal gek worden als er een bal is. Ach, je moet maar denken, er zijn ook honden die een bal extreem niet leuk vinden. Dat is ook jammer. (mijn hond dus)
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ik heb hetzelfde met Kiki hoor! :wink: Die is ook bevlogen in alles wat ze doet. Niets gaat op halve kracht, alles gaat voor de volle 200 procent! Het heeft ook zijn charme..ze leven ieder geval heel intens! :roll:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Eline* schreef:Ik heb hetzelfde met Kiki hoor! :wink: Die is ook bevlogen in alles wat ze doet. Niets gaat op halve kracht, alles gaat voor de volle 200 procent! Het heeft ook zijn charme..ze leven ieder geval heel intens! :roll:
Ja hij is echt heel bijzonder, ik ken geen hond zoals hij. En langzaam maar zeker leer ik zijn gebruiksaanwijzing :wink:
Hij is trouwens ook net zo'n blijhoofd als Kiki volgens mij.
Carmen
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik had vanmiddag al een topic daarover in Gehoorzaamheid geplaatst! :smile: Tuana kan OF alleen netjes braaf volgen, OF trekken. Zij kan dus niet gewoon aan een slap riempje lopen.
Zodra ik de bal laat zien, staat e als een geflipte herder naast me te gillen :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”