Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geen geil gedrag

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Geen geil gedrag

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik lees regelmatig over reuen die nogal geil zijn (sorry, weet er geen ander woord voor). Bram is nu ruim 9 maanden en ik merk niks van geilheid naar teven. Binnen schuift hij zo eens per dag met z'n nek over de mat waarbij hij bijzondere geluiden maakt. En buiten blijft hij soms erg lang stilstaan bij een spannende geur (loopse teef??). Maar verder helemaal niks: niet rijden, niet overmatig likken aan z'n geslacht etc.

Kan dat nog komen of heb ik gewoon 'mazzel'? Want erg vind ik het niet :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

wees maar blij dat hij dat niet doet.
Ik heb een boel honden gezien die gewoon obsessief bezig waren met rijden ,rijden en nog eens rijden. Wat je ook deed, een seconde later waren ze weer aan het rijden op een nadere hond. En ze pikten ook altijd die hond eruit die er niks tegen deed.....
Vaak was het enige wat hielp, de ballen eraf halen.

Hier doen ze het overigens ook niet hoor, nooit gedaan.
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Geen geil gedrag

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Zoek stok! schreef:Ik lees regelmatig over reuen die nogal geil zijn (sorry, weet er geen ander woord voor). Bram is nu ruim 9 maanden en ik merk niks van geilheid naar teven. Binnen schuift hij zo eens per dag met z'n nek over de mat waarbij hij bijzondere geluiden maakt. En buiten blijft hij soms erg lang stilstaan bij een spannende geur (loopse teef??). Maar verder helemaal niks: niet rijden, niet overmatig likken aan z'n geslacht etc.

ferrero eveneens negen maanden laat ook geen "geil"gedrag zien staat hoogstens even stil bij een spannende lucht maar ja het is ook een jachthond pur sang.
hij plast zelfs nog niet met zijn poot omhoog dat vind ik dan weer minder want ja hij heeft behoorlijk wat hangen maar plast nog als een teef :smile:
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Ben maar blij dat hij niet zo opgewonden is de hele dag. Hier hebben ze er ook geen last van.
Zou jammer zijn als je hond zo obsessief wordt dat hij geen leuk hondenleven meer heeft, ik zou me geen zorgen maken op dit moment iig :ok:
martine
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door martine »

hier hebben ze er ook nog nooit last van gehad.

gedragen zich normaal. ken er wel die zo zijn ,klinkt gek maar de baasjes hebben ook geen fatsoen/discretie
zou het daar aan kunnen liggen , de opvoeding in het algemeen;
heb er geen andere verklaring voor.
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Hier hebben ze er ook geen last van. Ze blijven wel staan kwijlen en likken bij een lekker plasje en Casper laat graag zijn piemel zien op foto's ( :roll: ) maar daar blijft het bij.

Ben er wel blij mee.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

BeëlzeBubble schreef:Hier hebben ze er ook geen last van. Ze blijven wel staan kwijlen en likken bij een lekker plasje en Casper laat graag zijn piemel zien op foto's ( :roll: ) maar daar blijft het bij.

Ben er wel blij mee.
Ha! Nog zo'n hond die graag showt met wat ie heeft...ik heb ook veel van die foto's van Rimpel :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Re: Geen geil gedrag

Ongelezen bericht door M@scha »

Zoek stok! schreef:Ik lees regelmatig over reuen die nogal geil zijn (sorry, weet er geen ander woord voor). Bram is nu ruim 9 maanden en ik merk niks van geilheid naar teven. Binnen schuift hij zo eens per dag met z'n nek over de mat waarbij hij bijzondere geluiden maakt. En buiten blijft hij soms erg lang stilstaan bij een spannende geur (loopse teef??). Maar verder helemaal niks: niet rijden, niet overmatig likken aan z'n geslacht etc.

mijn sam is ook helemaal niet hitsig naar loopse teven buiten.. kan ie gewoon naast liggen op een veld en er gebeurt niks!

maar als lola loops is.... dan is ie niet meer hitsig, maar gruwelijk geil :mrgreen:

en moet ik ze echt 2.5 weken ongeveer gescheiden houden. terwijl hij buiten de teven niet eens ziet staan...
Afbeelding
BeëlzeBubble
Zeer actief

Casper werd laatst trouwens belaagd door een loopse teef. Die liep gewoon los... Zelfs toen ik tegen haar baasje zei dat ik met een ongecastreerde reu liep :roll:

Maar goed, zij wilde wel maar Casper wilde niet :mrgreen: Hij vond die opdringerige del doodeng. Weet je wat hij wel wilde? Haar plasje verlekkerd en kwijlend oplikken :roll:

Afbeelding
M@scha
Zeer actief

BeëlzeBubble schreef:Casper werd laatst trouwens belaagd door een loopse teef. Die liep gewoon los... Zelfs toen ik tegen haar baasje zei dat ik met een ongecastreerde reu liep :roll:

Maar goed, zij wilde wel maar Casper wilde niet :mrgreen: Hij vond die opdringerige del doodeng. Weet je wat hij wel wilde? Haar plasje verlekkerd en kwijlend oplikken :roll:
en dan klappertenden zeker :cheer:
Afbeelding
Gonny
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gonny »

BeëlzeBubble schreef:Casper werd laatst trouwens belaagd door een loopse teef. Die liep gewoon los... Zelfs toen ik tegen haar baasje zei dat ik met een ongecastreerde reu liep :roll:

plassex!!! :smile: :smile:
Afbeelding
BeëlzeBubble
Zeer actief

massam schreef:
Natuurlijk :mrgreen:

En dan zo'n vieze dikke kwijldraad erbij.

Plassex: :kotz: :mrgreen:

Afbeelding
M@scha
Zeer actief

BeëlzeBubble schreef:
massam schreef:
Natuurlijk :mrgreen:

En dan zo'n vieze dikke kwijldraad erbij.

Plassex: :kotz: :mrgreen:
wat een smeerlappen zijn het eigenlijk he whahahahaha
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Inge O schreef:als bram zich nu nog rustig gedraagt op dat gebied heb je wat dit betreft wél alle kans dat dit zo blijft :ok: . wil natuurlijk niet zeggen dat hij geen uitgesproken interesse kan hebben naar loopse teven, maar dat is nog wat anders dan de hele dag amper ergens anders aan denken :19: .

@martine : om zo'n hypersexueel gedrag te linken aan het gedrag van de baasjes op dat gebied vind ik niet alleen heel ver gaan, maar ook behoorlijk beledigend voor mensen die zo'n reutje hebben hoor :roll: .
Fijn dat de kans groot is!!

Bij het laatste sluit ik mij aan. Het zit in de hond, heeft niks met opvoeding te maken. Ik heb gewoon mazzel.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

jee als hij het voor een half jaar niet gedaan heeft zou ik niet blij zijn
het schijnt dat die de ergste zijn
als ze anderhalf woorden :mrgreen:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

twinkeltje schreef:jee als hij het voor een half jaar niet gedaan heeft zou ik niet blij zijn

:N: En dan moet ik hem zeker helemaal niet op de fokreuenlijst zetten (indien helemaal gezond)?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
twinkeltje
moderator

Zoek stok! schreef:
twinkeltje schreef:jee als hij het voor een half jaar niet gedaan heeft zou ik niet blij zijn

:N: En dan moet ik hem zeker helemaal niet op de fokreuenlijst zetten (indien helemaal gezond)?
wel ja als hij gezond is wel
moet hij alleen les krijgen hoe het hoort :pffff:
Afbeelding
twinkeltje
moderator

Inge O schreef:
twinkel :neenee: , voorrrrruit, in je manddddd :mep: !
zit ik al :pffff:
Afbeelding
twinkeltje
moderator

Inge O schreef:
twinkeltje schreef:
Inge O schreef:
twinkel :neenee: , voorrrrruit, in je manddddd :mep: !
zit ik al :pffff:
zet de mand dan wat verder weg van de computer dan :mrgreen: .
geef ik eens wijs leerzaam antwoord krijg je dit :pffff:
Afbeelding
Gonny
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gonny »

ik ben héél blij met het antwoord van Inge O... :cheer: Boris heeft nml ook nog niets hitsigs gedaan :mrgreen: (hij is nu 21 maanden)
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Vegas is een enorme 'geile beer' :mrgreen:

Het loopt nog niet de spuigaten uit maar hij heeft wel een behoorlijke geslachtsdrift. Van teven kan hij erg opgewonden raken en als er ergens een (loopse?) teef heeft geplast dan krijg ik hem bijna niet bij die plek weg :roll: schuimen, kwijlen, klappertanden, ijsberen, you name it, hij doet 't.

's Avonds maakt hij graag een 'wippie' op een kussen of iets anders dat voor handen ligt. Hij probeert het af en toe op mijn benen maar dan krijgt hij een 'Moven :devil: ' naar zijn hoofd geslingerd want dat mag natuurlijk niet :neenee:

Om even op Martine haar theorie te reageren; Vegas ziet mij en mijn vriend niet de liefde bedrijven en we doen het ook niet open bloot in het bos o.i.d. dus daar ligt het bij Vegas echt niet aan.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Tommie vertoont ook geen overdreven seksueel gedrag. Tuurlijk vind hij 'tevenpies' ontzettend interessant, maar hij rijdt niet op kussens ofzo. Eigenijk zie ik hem vrij weinig rijden. Ook likt hij niet overmatig aan zijn piemel, gewoon alleen om de boel schoon te houden.

Ben er alleen maar blij mee moet ik zeggen. :wink:
Reini
Zeer actief

miekmiek schreef:Tommie vertoont ook geen overdreven seksueel gedrag. Tuurlijk vind hij 'tevenpies' ontzettend interessant, maar hij rijdt niet op kussens ofzo. Eigenijk zie ik hem vrij weinig rijden. Ook likt hij niet overmatig aan zijn piemel, gewoon alleen om de boel schoon te houden.

Ben er alleen maar blij mee moet ik zeggen. :wink:
:offt: Ik geloof dat ik jouw onderschrift toch wel de meeste blingbling vind hebben, ik kan er amper naar kijken :N: :mrgreen:

On topic: Overmatig piemel likken doet Vegas gelukkig niet :wink:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Inge O schreef:een off-topic tip tegen de bling-bling-hoofdpijn, reini :mrgreen: : op het tussenstukje van je muis klikken om het scherm automatisch te laten scrollen : blingbling staat dan ook overal vast :idea: :mrgreen: .
:mrgreen: dit ik vind ik toch wel de tip van het jaar!! bedankt :ok: :mrgreen:
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ben super trots op mijn bling bling onderschrift. Ik ga de modjes denk ik maar vragen of we dit niet het hele jaar door kunnen doen. En zo niet, dan in ieder geval toch wel met iedere denkbare feestdag die voorbij komt. :mrgreen: Verheug me nu al op mijn bling bling paashaas. :smile:
Zoek stok!
Zeer actief

Reini schreef: Om even op Martine haar theorie te reageren; Vegas ziet mij en mijn vriend niet de liefde bedrijven en we doen het ook niet open bloot in het bos o.i.d. dus daar ligt het bij Vegas echt niet aan.
:smile: Ook wel een komisch idee he, dat de hond hitsig zou worden omdat de baasjes overmatig hitsig zijn :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
twinkeltje
moderator

Reini schreef:
Inge O schreef:een off-topic tip tegen de bling-bling-hoofdpijn, reini :mrgreen: : op het tussenstukje van je muis klikken om het scherm automatisch te laten scrollen : blingbling staat dan ook overal vast :idea: :mrgreen: .
:mrgreen: dit ik vind ik toch wel de tip van het jaar!! bedankt :ok: :mrgreen:
:boos: :M:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”