Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kleine puppys blaffen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

kleine puppys blaffen

Ongelezen bericht door corason del perro »

Ik was dus vandaag op stal. Ik verzorg een tal paarden en de eigenaren hebben net een pupje. Deze zit in de stal heel gezellig hoor maar zoals alle pupjes slaapt ze ook veel. Ik heb dat mormel nog nooit horen blaffen. Maar vandaag toen ik aan het mesten was hoor ik me toch ineens een geblaf niet van die van mij dus ik denk ga eens kijken. Kom buiten niks aan de hand hond deed gewoon een plasje vreemd. dacht dat ze achter de paarden aanging ze kopieerd vaker gedrag van die andere 2. Was dus niet zo. Maar goed daarna ben ik dus een paard aan het poetsen en die van mij loopt wat door de stal. Komt die pup uit een hoekje en begint me tog te blaffen :smile: dat dat zon geluid kan maken haha.
Maar goed willen we niet hebben dus ik heb het gewoon genegeerd denk dan is het zo wel over niet dus hield ze verdacht lang vol :roll:

Ze blafte niet echt naar mij nog naar Jola of het paard gewoon in het rond ook niet speels want ze bleef wel echt staan. Ik neem aan echt om aandacht te trekken. Vraag me alleen af waarom ze dat nu al zo lang volhoudt terwijl ik de hond en de paarden er geen een reactie opgaven.

En hoe ze dat uberhaupt in haar hoofdje heeft gekregen hiervoor heb ik haar nog nooit gehoord. :denken:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”