We hebben haar gezien in Griekenland bij vrienden van ons die daar een opvang hebben. Ze was toen 4 weken jong en zat in een nestje met haar moeder er nog bij. Mijn vriend en ik hadden al voor die tijd besloten er een tweede hond bij te willen. (hadden al een shi-tzu van 2 jaar) Dus ja dat werd Xena. Ze is toen ze 5 weken was naar Duitsland gegaan met het vliegtuig met haar broertjes en zusjes en haar moeder. Toen ze 12 weken was, mochten wij haar daar ophalen. Nou dit is een beetje de geschiedenis van Xena.
Tussen Xena en onze andere hond Gizmo ging het niet lekker. Even wennen denk je dan. Nu ruim 2 maanden later, gaat het beter, maar ze zijn helaas geen vriendjes. Ook tussen Xena en mijn moeder haar hondje, gaat het niet goed, dit is jammer, want ik ben daar vaak, maar geen drama of reden tot herplaatsing. Met grote honden gaat het wel goed. Naar ons idee is ze vrij dominant naar kleine honden, maar naar grote is ze sneller bang. Zindelijk was ze eigenlijk meteen al, op ongelukjes met plassen na. Dit eerder aan ons te wijten, wegen niet goed opletten. Nu mijn vraag: Zij heeft van dag 1 in de bench naast ons bed geslapen, gaat hardstikke goed. Gizmo slaapt al 2 jaar tussen ons in. Als Xena de kans krijgt, springt ze op bed en..... gaat plassen!!!
Ik hoop wat te horen en sorry voor het lange verhaal, maar anders hebben jullie misschien een verkeerd beeld.
Groetjes Eva