Hebben andere reuen dat ook weleens?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zeer onrustig
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Zeer onrustig
Man man, wat er met Brammie is. Hij heeft echt geen rust in z'n kont. Weet van de gekkigheid niet wat hij met zichzelf aan moet. En ik kan niet zeggen dat hij loops wordt

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Mwa, ligt eraan. Soms een paar dagen, soms een uur, soms een middagZoek stok! schreef:Hoeveel dagen duurt dat?Moos schreef:Ik heb zo'n teefje
Ik weet niet wat het is, ze heeft het ook als we daarvoor 2 uur gewandeld hebben; geen rust in d'r kont en maar rondlopen, de katten pesten, en mij de hele dag volgen in huis
En soms weken, nou da's overdreven, dagen niet.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Maar dat helpt niet! Hij heeft vandaag de hele dag met Bo en Floris gespeeld op de creche, maar hij blijft maar onrustig. Hij is nu net in slaap gevallen, maar staat telkens op als ik opsta.Moos schreef:We zouden die twee even een paar dagjes samen moeten zetten denk ik, kunnen ze lekker de onrust op elkaar uitlevenZoek stok! schreef:Och man, geen weken hoop ik. Ik word er zelf ook doodnerveus van :N:![]()
Ik word er ook tureluurs van namelijk
Hij ziet er ook niet gelukkig uit als hij zo is.

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
Nee, hahaha, dat helpt hier ook niet, maakt bij Saar ook geen moer uit, maar dan zijn wij even van ze afZoek stok! schreef:Maar dat helpt niet! Hij heeft vandaag de hele dag met Bo en Floris gespeeld op de creche, maar hij blijft maar onrustig. Hij is nu net in slaap gevallen, maar staat telkens op als ik opsta.Moos schreef:We zouden die twee even een paar dagjes samen moeten zetten denk ik, kunnen ze lekker de onrust op elkaar uitlevenZoek stok! schreef:Och man, geen weken hoop ik. Ik word er zelf ook doodnerveus van :N:![]()
Ik vind het ook vervelend inderdaad omdat ze dan niet bijster gelukkig oogt. Beetje nerveus, kan d'r draai niet vinden, echt alsof ze niet weet wat ze met zichzelf aanmoet. En daar helpt geen wandelen of spelen met Moos tegen. Weet ook niet wat het is
Saar sluimer-slaapt dan ook, maar zodra ik een teen beweeg staat ze naast me.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
Op de opvang niet, want dat heb ik gevraagd (daar dacht ik namelijk ook al aan). En daar is hij gisteren en vandaag de hele dag geweest. Echt naast de deur hebben wij geen honden wonen.marian* schreef:Misschien zijn er loopse teven in de buurt?
Mijn vriend heeft Bram morgen thuis, die kan z'n lol op
Maar serieus, ik hoop dat hij snel z'n draai weer vindt.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
HondenMoos schreef: Nee, hahaha, dat helpt hier ook niet, maakt bij Saar ook geen moer uit, maar dan zijn wij even van ze af![]()
Ik vind het ook vervelend inderdaad omdat ze dan niet bijster gelukkig oogt. Beetje nerveus, kan d'r draai niet vinden, echt alsof ze niet weet wat ze met zichzelf aanmoet. En daar helpt geen wandelen of spelen met Moos tegen. Weet ook niet wat het is

Linda, Izzie en Bram
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
Zeg dat wel. Weet je wat ook allemaal niet helpt?Zoek stok! schreef:HondenMoos schreef: Nee, hahaha, dat helpt hier ook niet, maakt bij Saar ook geen moer uit, maar dan zijn wij even van ze af![]()
kluifjes, trainen, zelf maar heeeeel stil gaan zitten, negeren, naar Moos roepen "ga d'r pakkennnnnnn", roepen "Saar, wat is er nou???", sjorren met de knuffel, rustig op schoot nemen en aaien, etc etc etc

- Zoek stok!
- Zeer actief
Hihi, soms wel he. Vooral omdat hij ook niet kan zeggen wat er is.marian* schreef:Ja,ik snap precies wat je bedoeltZoek stok! schreef:
Maar serieus, ik hoop dat hij snel z'n draai weer vindt.![]()
Sóms zou ik het heel prettig vinden om een paar rollen behang en flink wat plaksel in huis te hebben

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ah, okay, dan ga ik dat niet proberen. Gisteravond heb ik een extra trainingssessie ingebouwd, hielp inderdaad niet. Vanavond heb ik heel lang en ruig met hem gespeeld, hielp ook niet. Negeren doe ik de rest van de avond al, maar hij gaat elke keer voor de deur staan als ik opsta 'zie je wel, we gaan, ik wist het wel!'. Ook slapen doet hij niet rustig, de hele tijd van die blafjes en zuchten en steunen.Moos schreef: Zeg dat wel. Weet je wat ook allemaal niet helpt?
kluifjes, trainen, zelf maar heeeeel stil gaan zitten, negeren, naar Moos roepen "ga d'r pakkennnnnnn", roepen "Saar, wat is er nou???", sjorren met de knuffel, rustig op schoot nemen en aaien, etc etc etc
En nu staat hij me vragend aan te kijken terwijl ik dit tik. Normaal is hij rond negenen heeeeeel ver in dromeland hoor! Nou ja, het zal wel weer over gaan.
Och nee, nou gaat hij met z'n bal spelen. Dat heb ik weer.

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
Saar zit me nu op het kleed zeer verwijtend aan te kijken. En nu springt ze bovenop Mats, is ie ook blij meeZoek stok! schreef:Ah, okay, dan ga ik dat niet proberen. Gisteravond heb ik een extra trainingssessie ingebouwd, hielp inderdaad niet. Vanavond heb ik heel lang en ruig met hem gespeeld, hielp ook niet. Negeren doe ik de rest van de avond al, maar hij gaat elke keer voor de deur staan als ik opsta 'zie je wel, we gaan, ik wist het wel!'. Ook slapen doet hij niet rustig, de hele tijd van die blafjes en zuchten en steunen.Moos schreef: Zeg dat wel. Weet je wat ook allemaal niet helpt?
En nu staat hij me vragend aan te kijken terwijl ik dit tik. Normaal is hij rond negenen heeeeeel ver in dromeland hoor! Nou ja, het zal wel weer over gaan.
Och nee, nou gaat hij met z'n bal spelen. Dat heb ik weer.
Het gaat wel weer over hoor, misschien morgen al wel

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik hoop het!Moos schreef:
Saar zit me nu op het kleed zeer verwijtend aan te kijken. En nu springt ze bovenop Mats, is ie ook blij mee![]()
![]()
Het gaat wel weer over hoor, misschien morgen al wel![]()
Ik ga maar even wat met hem doen.
Doeg.

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
hahahaha, sterkteZoek stok! schreef:Ik hoop het!Moos schreef:
Saar zit me nu op het kleed zeer verwijtend aan te kijken. En nu springt ze bovenop Mats, is ie ook blij mee![]()
![]()
Het gaat wel weer over hoor, misschien morgen al wel![]()
Bram doet nu z'n best om tussen Marcel en de Playstation in te staan. 'Rot op' hoor ik. En nu gaat hij mij maar aankijken van een meter afstand. Het zal wel allemaal mijn schuld zijn.
Ik ga maar even wat met hem doen.
Doeg.

- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als ik een paar dagen achter elkaar heel fanatiek bezig ben geweest met de hondjes, en daarna weer in het oude 'ritme' kom, dan moet vooral Baloe zich altijd weer erg aanpassen, zij kan haar rust dan ook niet vinden. En ze is een teef
Misschien komt het daardoor, je was afgelopen dagen toch ook veel met Bram wezen lopen enzo?
Misschien komt het daardoor, je was afgelopen dagen toch ook veel met Bram wezen lopen enzo?
- saffie
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Dit herken ik ook wel bij Bowie hoor. Die heeft wel eens momenten 's avonds bijvoorbeeld dat ze heel erg onrustig is. Dan gaat ze liggen met heel veel gesteun en gekreun en een diepe zucht, 1 minuut later gaat ze zitten, maar dan ook hijgen enzo
Dan gaat ze maar weer lopen, dan ergens anders zitten hijgen, dan lopend hijgen, dan weer liggen en steunen en kreunen, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Dit duurt dan meestal een uurtje of 2 uurtjes en dan is het wel over. Geef er eigenlijk op dat moment niet al te veel aandacht aan. Vooral dat hijgen continu begrijp ik dan niet, ze maakt zichzelf zo onrustig, en mij dan ook. Dan ga ik echt denken, wat is er dan, wat wil je? Is er iets met je of wat dan ook
Zo onrustig.. Vind het vooral vervelend voor haar.
En ze heeft ook onrustige momenten als we zijn wezen wandelen, maar dat is toch anders. Dan komt ze thuis en dan is ze nog helemaal door het dolle van alles en dan duurt het ook altijd even voor ze haar draai weer heeft gevonden.
Tsja...honden he....
En ze heeft ook onrustige momenten als we zijn wezen wandelen, maar dat is toch anders. Dan komt ze thuis en dan is ze nog helemaal door het dolle van alles en dan duurt het ook altijd even voor ze haar draai weer heeft gevonden.
Tsja...honden he....
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
-
Reini
- Zeer actief
Hier heeft Vegas eigenlijk nooit last van. In ieder geval niet in die mate dat het echt opvalt
Hij kan weleens wat onrustig zijn maar als we dan even gaan spelen of trainen, dan is het wel weer over ook.
Hij piept eigenlijk alleen als ik in de keuken sta en hij wil de tuin in. Dan kom ik de deur even voor hem open doen
Hij kan weleens wat onrustig zijn maar als we dan even gaan spelen of trainen, dan is het wel weer over ook.
Hij piept eigenlijk alleen als ik in de keuken sta en hij wil de tuin in. Dan kom ik de deur even voor hem open doen
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- linda
- Zeer actief
-
Addy
misschien loopse teven in de buurt ?Zoek stok! schreef:Maar dat helpt niet! Hij heeft vandaag de hele dag met Bo en Floris gespeeld op de creche, maar hij blijft maar onrustig. Hij is nu net in slaap gevallen, maar staat telkens op als ik opsta.Moos schreef:We zouden die twee even een paar dagjes samen moeten zetten denk ik, kunnen ze lekker de onrust op elkaar uitlevenZoek stok! schreef:Och man, geen weken hoop ik. Ik word er zelf ook doodnerveus van :N:![]()
- Zoek stok!
- Zeer actief
Klopt, hij is vanaf vandaag weer een stuk rustiger. Zou dat het dan zijn?clausipaus schreef:Als ik een paar dagen achter elkaar heel fanatiek bezig ben geweest met de hondjes, en daarna weer in het oude 'ritme' kom, dan moet vooral Baloe zich altijd weer erg aanpassen, zij kan haar rust dan ook niet vinden. En ze is een teef![]()

Linda, Izzie en Bram
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ha dat merk ik hier gelijk aan Rataplan die zoekt dan een plekje aan de voorkant van het huis voor het raam.............zuchten...........en wachten.........en zuchtenmarian* schreef:Misschien zijn er loopse teven in de buurt?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....