Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dringend wandelhulp gezocht, Steenwijkerwold

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Dringend wandelhulp gezocht, Steenwijkerwold

Ongelezen bericht door Dibbes »

Vanavond had ik een mevrouw aan de telefoon die dringend op zoek is naar iemand die haar kan en wil helpen met het uitlaten van haar honden.
Mevrouw heeft reuma en heeft op het moment teveel pijn met lopen om de honden goed uit te kunnen laten. De honden hebben energie over en lopen voor mevrouw niet rustig genoeg aan de riem (trekken), waardoor het nog lastiger wordt voor haar om ze uit te laten. Doordat ze onlangs verhuisd is, heeft ze ook niet meer de mogelijkheid om ze om het huis te laten lopen. In haar omgeving is geen uitlaatservice, daarom heb ik aangeboden om hier een oproepje te plaatsen.

Het gaat om twee gecastreerde Friese Stabij teefjes van resp. 6 en 7 jaar oud. Deze mevrouw zou heel erg geholpen zijn als iemand haar honden een paar keer per week mee zou willen nemen voor een stevige wandeling (event. tegen vergoeding). Zo kunnen de honden hun energie kwijt en zullen ze voor hun eigenaresse makkelijker te hanteren zijn.

Het is de bedoeling dat er uiteindelijk een scootmobiel komt, deze is i.i.g. aangevraagd. Dan zal het een stuk makkelijker zijn voor deze mevrouw om haar honden uit te laten. Ook wordt er gewerkt aan het trekken d.m.v. gedragstherapie en training. Dus het gaat waarschijnlijk om een beperkte periode.

Weet je een oplossing? Stuur mij dan een PB.
Dibbes
Zeer actief

Niemand :jank:
DoberLuca
Actief

Ongelezen bericht door DoberLuca »

Misschien is een uitlaatservice wat voor haar??
Afbeelding
Hughy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hughy »

zo ver ik weet woont er niemand van dit forum in de buurt van Steenwijkerwold. Laat ze eens bij de dierenarts in de buurt om raad vragen. Of een oproep in een krantje bij haar in de buurt. Soms zijn er wel tieners die vreselijk graag een hond willen, maar het van hun ouders niet mogen en die wel graag willen helpen.
Afbeelding Mart dogloos, Hughy en Lemon in mijn herinnering
Dibbes
Zeer actief

Re: Dringend wandelhulp gezocht, Steenwijkerwold

Dibbes schreef:In haar omgeving is geen uitlaatservice, daarom heb ik aangeboden om hier een oproepje te plaatsen.
Bedankt voor het meedenken allebei.
Het idee van het krantje en de dierenarts zal ik aan haar doorgeven :ok: .
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”