Luka is bang als ie langs de stereo ,met glas ervoor, loopt.
Hij is er ooit wel es tegengebotst met het spelen.
Hij loopt dan om zijn bal en bukt zich in het voorbij gaan.
Kan ik hier iets aan doen of laat ik het maar zo.
Tips ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Angst voor voorwerp
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Angst voor voorwerp
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Reini
- Zeer actief
Toen Vegas als puppyzijnde angstig was voor dingen/voorwerpen, dan ging ik erbij zitten en aaide ik het voorwerp/ding. Geen idee of dat ook zal werken voor Luka maar ik dacht, ik vermeld het toch maar even
Ik gaf Vegas dan een koekje als hij naderde.
Vegas is trouwens bang voor twee kandelaren hier in huis. Ze staan allebei aan een kant van de t.v. en ik heb de 'angst' maar zo gelaten omdat de t.v. snoeren er recht achter liggen en Vegas daar dus niet bij in de buurt komt vanwege de kandelaren
Als zijn bal erachter rolt dan gaat hij blaffen en moet ik de bal pakken want dat durft hij niet
Vegas is trouwens bang voor twee kandelaren hier in huis. Ze staan allebei aan een kant van de t.v. en ik heb de 'angst' maar zo gelaten omdat de t.v. snoeren er recht achter liggen en Vegas daar dus niet bij in de buurt komt vanwege de kandelaren
Als zijn bal erachter rolt dan gaat hij blaffen en moet ik de bal pakken want dat durft hij niet
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Pasqualino
- Actief
- Contacteer:
-
MJ&DiEv
- Vaste gebruiker
Onze beagle was als pup nergens bang voor... Buiten voor dat stomme uitstalbord van de slager!
Een megagroot zwijn!
Nu is ze soms bang als ze iets héél groot ziet, zoals een groot beeld van een olifant een paar dagen terug.
Dan loop ik gewoon voorbij en negeer het, of ik loop er naartoe en toon dat ik ook niet bang ben, dan aai ik het bijvoorbeeld of kom er zelf aan.
Ze is toch moeilijk er voorbij te krijgen, zelfs met snoepjes, maar eenmaal voorbij is ze het al vergeten...
Zo is ze ook haar angst voor het slagerszwijn kwijt!
Nu is ze soms bang als ze iets héél groot ziet, zoals een groot beeld van een olifant een paar dagen terug.
Dan loop ik gewoon voorbij en negeer het, of ik loop er naartoe en toon dat ik ook niet bang ben, dan aai ik het bijvoorbeeld of kom er zelf aan.
Ze is toch moeilijk er voorbij te krijgen, zelfs met snoepjes, maar eenmaal voorbij is ze het al vergeten...
Zo is ze ook haar angst voor het slagerszwijn kwijt!
- Annelies
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Catootje is een tijdje bang geweest om onder afdakjes (en tunneltjes) door te lopen. Wat hierbij ook niet meehielp is dat de dierenarts ook een afdak heeft bij de ingang. Ook de eerste keer dat ze sneeuw zag vond ze dat zo eng dat ze niet naar buiten durfde. Ik heb deze "enge" dingen steeds opgezicht en haar beloond voor elke stapje dat zij in de goede richting deed. Langzaam opbouwen en niet forceren.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012