Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat zijn jullie per dag/per week kwijt aan de hond?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

hercujess

Wat zijn jullie per dag/per week kwijt aan de hond?

Ongelezen bericht door hercujess »

Ik vraag me af hoeveel jullie kwijt zijn per dag (en per week) aan voer en andere artikelen. Ik heb zelf (nog) geen hond, maar als de tijd rijp is, wil ik wel weten waar ik rekening moet houden.
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

:N: Ik heb geen idee en ik wil t ook niet weten,want ik denk dat ik er dan van schrik :mrgreen:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Veel meer dan noodzakelijk is :mrgreen:

Als je bedoelt hoeveel per dag ik uitgeef aan eten voor de hond dan denk ik ongeveer 3,5 euro per dag. (1 kg Carnibest per dag gaat er wel in)

Maar iedere week koop ik nog wel een speeltje voor haar..en regelmatig een nieuwe halsband/riem etc etc. Maar dat is meer voor mij dan voor haar. :mrgreen:

En we sparen tussen de 50 en 100 euro per maand op een aparte rekening voor de beesten, mochten ze ziek worden of er grote DA kosten komen dan is daar dus geld voor. Hopelijk hebben we het nooit nodig en kunnen we er ooit een flatscreen TV van kopen :wink:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Aan eten voor twee Maltezers ongeveer 5 euro per week.
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Voer kost niet zo veel voor Job. Met een zak voer van 30 euro doet hij ong. 2-3 maanden. Medicijnen daarentegen tikken aardig aan. Ik ben zeker 50 euro in de maand kwijt aan pijnstillers en voedingssupplement. Maar opzich vind ik het wel goed te doen allemaal.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Hoi Jessica :wink:

Aan voer ben ik deze maand iets meer kwijt...ik kan het vanaf volgende maand goedkoper krijgen en dan ben ik het volgende kwijt.

1 kilo Carnibest is 2.95 (ik heb nu 3.25 per kilo betaald) en Rimpel eet er 800 gram van, dus net geen kilo op een dag.
Daarnaast krijgt hij iedere dag 1 of twee gedroogde pensstaafjes, ik koop die dingen in een grote zak van 5 euro en doe daar een week of drie vier mee gok ik zo.
daarnaast krijgt hij vissnoepjes van de hondeschool, zakje van 2.50 waar ik ook een week of vier mee doe.
Daarnaast krijgt hij weleens een stukje kaas of zo (maar ja, dat ligt toch wel in de koelkast hahaha)
Gisteren heb ik een haring gekocht voor hem en af en toe koop ik nog weleens een bot of bullepeesje voor hem van een paar euro per keer...dat is misschien 1 keer in de maand of zo.

Ieder halfjaar zo'n beetje koop ik een zakje van drie tennisballen omdat de anderen dan stuk zijn hahaha!
Een flostouw van een paar euro doet ie ook tijden mee.
Verder speelt Rimpel niet graag met spulletjes.

De Flexi waar we mee lopen kost 44.95 (tjing tjing tjing)en tot voor kort kocht ik iedere 4-6 maanden een nieuwe. Maar we hebben nu de oude versie Flexi Giant en die voldoet al een hele tijd en is nog steeds niet doorgetrokken of wat dan ook. Hiervoor hadden we de NEW Flexi Giant maar NEW betekent dus niet per definitie beter want het ding gaf na een maand of vier echt de moed op. Handvat stuk, de lijn die niet meer remmen wilde...

Zijn tuigje vervang ik ook iedere 4-6 maand, deze kost 17.95.

Maar goed, ik heb een lompe hond..ik vermoed dat als je een hond hebt die niet al te sterk is en niet je flexi naar de maan loopt en niet zijn tuig iedere 6 maand scheeft en half kapot maakt (door langs prikkeldraad te lopen en zo) dat je dan niet zo gek veel kwijt bent aan een tuigje, halsband of iets dergelijks.

Verder heb ik hier oorreiniger staan van 11.95 waar ik al bijna twee jaar mee doe. Een potje surolan van bijna 20 euro voor rode plekjes, schaafplekjes, etc. Een tube Calendula creme van een euro of 5 voor dezelfde doeleinden als de Surolan.
1 keer per half jaar ontwormingspilletjes van een euro of 15 (geloof ik)

Over zijn eten krijgt hij vloeibare zalmolie (hmmm, olie is vloeibaar hahaha) ik doe er een week of 6 mee gok ik en die kost 14.95 euro voor 250 ml.

Tja...en dan de kleine dingetjes erbij...een nieuwe hondenpenning,
de vaccinatie's een keer per jaar (hoewel ik dit jaar niet meer heen ga...ik heb het een beetje gehad met dat enten)

Speeltjes koop ik eigenlijk niet...op de tennisballen na.
Zijn kussen heeft hij al vier jaar en ik heb er 1 keer nieuwe vulling ingestopt.

De aanschaf kosten zijn natuurlijk wathoger, je koopt dan een kussen of iets dergelijks van toch wel een euro of 40 voor een beetje grote maat.
Of een mand van hetzelfde bedrag, of een bench die geloof ik nog wel wat duurder zijn.
Je koopt drinkbakken (twee...1 voor als de ander in de vaatwasser zit_) en ik heb 4 eetbakken van die metalen.
Je moet een riem hebben, etc.
Ik heb 1 leren riem die ik gebruik voor de cursus...ik gok dta die ook zo'n 10 euro kosten.

En daarnaast natuurlijk de stickers op mijn auto van Sharpeitjes, een sticker op de voordeur, bordjes voor het raam van mijn mooie waakhond :smile: (niet dus!) en meer van dat soort dingen...

Ik heb er nooit een optelsommetje van gemaakt...maar ik denk dat ik toch wel aardig wat uitgeef..

Oh ja..niet vergeten..ik betaal tot april dit jaar 16 euro per maand verzekering...dat heb ikd an drie jaar lang betaald...
AChteraf had ik het nooit gedaan en had ik liever iedre maand 16 euro in een potje gestopt...,maar goed...daar leer je weer van.
Als je dicipline op kunt brengen om standaard iedere maand wat opzij te leggen voor eventuele medische kosten dan zou ik dat zeker doen en geen verzekering afsluiten.

maar goed , ik moet nog tot april en dan is hij voor de rest van zijn leven verzekerd...maar er wordt best veel uitgesloten...ik heb nog nooit 1 cent vergoed gekregen...de keren dat hij gebeten werd door andere honden kreeg ik dat vergoed van de verzekering van de andere eigenaar.

Nou...zo heb je wel ongeveer een plaatje denk ik
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Een zak voer voor mijn honden kost zo'n twintig euro, daar doe ik twee maanden mee. Nu eten mijn honden door hun formaat ook maar een half bekertje per keer.

Femke draagt nog steeds hetzelfde tuigje als dat ze als (grote) pup gekregen heeft, die gaat nu toch al zo'n jaartje mee. (en kostte iets van tien euro....) Tommie heeft er al wat meer versleten, maar ook zijn tuig gaat nu al een jaar mee.
De speeltjes die ze hebben waren wel duur, maar gaan erg lang mee. Zo hebben ze een kong en een nylon bot van allebei ongeveer twintig euro. Maar die gaan zeker jarenlang mee hier.

Dure aankopen waren de bench en de kleedjes en kussens om op te slapen. Verder heb ik nog kosten aan anti vlooienmiddel (gebruik ik alleen als ik vlooien daadwerkelijk zie) en andere dierenartskosten.
(zo heeft tommie deze maand een onderzoek gehad naar een gezwel en dan ben je ineens zo'n zestig euro kwijt.)
linda
Zeer actief

mercedes2803 schreef:Hoi Jessica :wink:

Aan voer ben ik deze maand iets meer kwijt...ik kan het vanaf volgende maand goedkoper krijgen en dan ben ik het volgende kwijt.

1 kilo Carnibest is 2.95 (ik heb nu 3.25 per kilo betaald) en Rimpel eet er 800 gram van, dus net geen kilo op een dag.
Daarnaast krijgt hij iedere dag 1 of twee gedroogde pensstaafjes, ik koop die dingen in een grote zak van 5 euro en doe daar een week of drie vier mee gok ik zo.
daarnaast krijgt hij vissnoepjes van de hondeschool, zakje van 2.50 waar ik ook een week of vier mee doe.
Daarnaast krijgt hij weleens een stukje kaas of zo (maar ja, dat ligt toch wel in de koelkast hahaha)
Gisteren heb ik een haring gekocht voor hem en af en toe koop ik nog weleens een bot of bullepeesje voor hem van een paar euro per keer...dat is misschien 1 keer in de maand of zo.

Ieder halfjaar zo'n beetje koop ik een zakje van drie tennisballen omdat de anderen dan stuk zijn hahaha!
Een flostouw van een paar euro doet ie ook tijden mee.
Verder speelt Rimpel niet graag met spulletjes.

De Flexi waar we mee lopen kost 44.95 (tjing tjing tjing)en tot voor kort kocht ik iedere 4-6 maanden een nieuwe. Maar we hebben nu de oude versie Flexi Giant en die voldoet al een hele tijd en is nog steeds niet doorgetrokken of wat dan ook. Hiervoor hadden we de NEW Flexi Giant maar NEW betekent dus niet per definitie beter want het ding gaf na een maand of vier echt de moed op. Handvat stuk, de lijn die niet meer remmen wilde...

Zijn tuigje vervang ik ook iedere 4-6 maand, deze kost 17.95.

Maar goed, ik heb een lompe hond..ik vermoed dat als je een hond hebt die niet al te sterk is en niet je flexi naar de maan loopt en niet zijn tuig iedere 6 maand scheeft en half kapot maakt (door langs prikkeldraad te lopen en zo) dat je dan niet zo gek veel kwijt bent aan een tuigje, halsband of iets dergelijks.

Verder heb ik hier oorreiniger staan van 11.95 waar ik al bijna twee jaar mee doe. Een potje surolan van bijna 20 euro voor rode plekjes, schaafplekjes, etc. Een tube Calendula creme van een euro of 5 voor dezelfde doeleinden als de Surolan.
1 keer per half jaar ontwormingspilletjes van een euro of 15 (geloof ik)

Over zijn eten krijgt hij vloeibare zalmolie (hmmm, olie is vloeibaar hahaha) ik doe er een week of 6 mee gok ik en die kost 14.95 euro voor 250 ml.

Tja...en dan de kleine dingetjes erbij...een nieuwe hondenpenning,
de vaccinatie's een keer per jaar (hoewel ik dit jaar niet meer heen ga...ik heb het een beetje gehad met dat enten)

Speeltjes koop ik eigenlijk niet...op de tennisballen na.
Zijn kussen heeft hij al vier jaar en ik heb er 1 keer nieuwe vulling ingestopt.

De aanschaf kosten zijn natuurlijk wathoger, je koopt dan een kussen of iets dergelijks van toch wel een euro of 40 voor een beetje grote maat.
Of een mand van hetzelfde bedrag, of een bench die geloof ik nog wel wat duurder zijn.
Je koopt drinkbakken (twee...1 voor als de ander in de vaatwasser zit_) en ik heb 4 eetbakken van die metalen.
Je moet een riem hebben, etc.
Ik heb 1 leren riem die ik gebruik voor de cursus...ik gok dta die ook zo'n 10 euro kosten.

En daarnaast natuurlijk de stickers op mijn auto van Sharpeitjes, een sticker op de voordeur, bordjes voor het raam van mijn mooie waakhond :smile: (niet dus!) en meer van dat soort dingen...

Ik heb er nooit een optelsommetje van gemaakt...maar ik denk dat ik toch wel aardig wat uitgeef..

Oh ja..niet vergeten..ik betaal tot april dit jaar 16 euro per maand verzekering...dat heb ikd an drie jaar lang betaald...
AChteraf had ik het nooit gedaan en had ik liever iedre maand 16 euro in een potje gestopt...,maar goed...daar leer je weer van.
Als je dicipline op kunt brengen om standaard iedere maand wat opzij te leggen voor eventuele medische kosten dan zou ik dat zeker doen en geen verzekering afsluiten.

maar goed , ik moet nog tot april en dan is hij voor de rest van zijn leven verzekerd...maar er wordt best veel uitgesloten...ik heb nog nooit 1 cent vergoed gekregen...de keren dat hij gebeten werd door andere honden kreeg ik dat vergoed van de verzekering van de andere eigenaar.

Nou...zo heb je wel ongeveer een plaatje denk ik
wat sommige mensen in 1 regel uitleggen doe jij in een halve pagina :N: :mrgreen:
Afbeelding

miekmiek

linda schreef:
wat sommige mensen in 1 regel uitleggen doe jij in een halve pagina :N: :mrgreen:
Het is ook heel belangrijk om te weten dat stickers OOK geld kosten! :mrgreen:
linda
Zeer actief

miekmiek schreef:
linda schreef:
Het is ook heel belangrijk om te weten dat stickers OOK geld kosten! :mrgreen:
ik vind t zon lap tekst iedere keer :mrgreen:
Afbeelding

Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Ik voor twee honden(ze wegen plm.7 kilo per hondje)€ 8,00 per week aan voer(Rodi) en plm.5 euro per week aan kluifjes en snackjes,penstaafjes etc.
mercedes2803
Zeer actief

Ga nou niet lopen zeuren :pffff: want ik geef wel een heeeeeel compleet beeld hoor! :boos:
linda
Zeer actief

mercedes2803 schreef:Ga nou niet lopen zeuren :pffff: want ik geef wel een heeeeeel compleet beeld hoor! :boos:
:mrgreen: te kompleet :mrgreen:
Afbeelding

Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

driekwart zak voer per hond per maand ong, das 8 a 9 zakken a 24 euro. Heb wel grote, volwassen en zeer actieve herders. Da kosten die in mijn geval tot heden beperkt is tot entingen.
Verder extra´´s in de vorm van pens of rood koopvlees (ong 1-2 euro p kg), kauwstangen, riemen en halsbanden doe ik lang mee.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
mercedes2803
Zeer actief

metaveenendaal schreef:
mercedes2803 schreef:Hoi Jessica :wink:

Ik dacht de eerste keer nog dat het aan ons lag, maar ik gebruik hem keurig en laat Rimpel er niet in knallen of zo.
Ik legde hem keurig te drogen na een regenbui, etc.
De tweede keer heb ik het wel even genoemd en de derde keer was ik er flauw van..de Dierenwinkel vond het toen ook een beetje te gek worden en heeft het ding meegegeven aan de vertegenwoordiger.

We hebben nu (een maand of wat terug) eenmalig een nieuwe gekregen. Maar dat is dus een Flexi Giant en niet de NEW Flexi Giant..
De oudere versie maakt wel meer herrie maar het ding voldoet dus prima.
Die nieuwe staat hier nu nog keurig in de verpakking...

Wat er nou de reden van was is ze nog niet duidelijk...ik weet het wel...dat softe handvat is gewoon flut van de NEW versie en het remmechanisme idem..
Gewoon de oudere versie! :wink:

Ga jij er dan niet mee terug naar de winkel je hebt er een Jaar garantie op :denken:
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Geen idee. :idea: Alleen de dierenartskosten vond ik de laatste jaren de grootste klappers. Dat liep in de duizenden euro's.
Voer enzo behoord gewoon tot de dagelijks uitgaven. Ik Barf tegenwoordig met nog een klein deel KVV dus ik weet het niet precies. Ik ga 1 keer in de twee weken naar de islam. slager en geef dan ongeveer 20 euro uit om mijn voorraad aan te vullen. De ene keer iets meer dan de andere keer.

Verder denk ik dat je ook meer uitgeeft als zaken als wasgoed. Hier worden alle dekbedden 1x per week gewassen. Toch twee a drie wasmachines vol.Geen idee wat dat kost.
Hondenbelasting, 422 euro per jaar. Twee ziektenkosten verzekeringen, 320 euro per jaar. Entingen, niet elk jaar, 45 euro per hond. Schoonmaakmiddelen, nieuwe halsband, hondensportvereniging....nee eigenlijk moet ik er niet teveel bij stilstaan... :mrgreen:
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Ik heb geen flauw idee :denken:
Ik hou het niet bij, anders blijf ik bezig, het is iedere week sowieso de voeding van Rodi, en dan komt er iedere week nog wat dingetjes bij, zoals koekjes, botjes, en snacks. De riemen van de honden heb ik nu al 4 jaar, en ze zijn nog steeds goed, de halsbanden doe ik ook altijd lang mee.
MastiffStorm
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door MastiffStorm »

Ik ben aan voer 53 euro per maand kwijt.
Ik koop kivo plus 20 kilo.
En ik koop 20 kilo compleet vlees.

De dierenarts kosten kunnen helemaal uit de hand lopen.
Voor de operatie van Storm was ik in totaal 750 euro kwijt.
laatst ging ik voor oogzalf 59 euro.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik heb geen idee. Donderdag voor 23 euro eten gekocht, en daar kunnen ze een krappe twee weekjes mee door. Maar maandag ga ik weer 10 kilo kalkoennekken bestellen voor een euro of 30. En 30 kilo kip voor een euro of 20.
Het is heel verschillend, en ik heb de bedragen nooit doorgeteld. Aan eten schat ik een euro of 4 per dag (voor 2 grote honden, met veel beweging). Aan dierenartskosten kostten ze me hoegenaamd niets, maar daar heb ik mazzel mee denk ik :19:
bike
Zeer actief

Ongelezen bericht door bike »

Ik haal 1 x per 3 maanden een grote zak brokken van € 16,95, maar wat ik verder uitgeef aan botjes, koekjes en speeltjes ed. weet ik niet.
Afbeelding

Gr.Bianca, Rico en Dribbel
miekmiek

Ik denk dat het moeilijk vergelijken is zo. Het ligt aan zoveel factoren. Formaat van de hond, gezondheid van de hond, leeftijd van de hond, enz enz.
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

zal gemiddeld een tientje per week zijn.
mercedes2803
Zeer actief

:idea: was ik nog vergeten...
jaarkaart van 220 euro bij de hondenschool
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Ik weet alleen dat mijn cavia meer kost :smile:
aan eten dan. :wink:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

Per dag of per week kan ik geen bedrag geven voor mijn 7 Mechelaars rond de 30-40 kilo. Ik maak het menu per maand en reserveer daar zo´n 200 Euro voor - komt dus neer op iets minder dan 1 Euro per dag. Maar dan wel voor rauwe voeding, die ik al vanaf 1998 zelf samenstel... als ik mazzel gehad heb met afdingen, aanbiedingen en koopjes en een 50 Euro over heb, besteed ik dat aan zaken die ik anders niet had kunnen kopen: een nieuwe schoen of kleding voor mezelf - of supplementen voor de honden, die ze wel weer eens zouden kunnen hebben.

Daarnaast heb ik vanaf 1998, toen ik overschakelde op rauw, ongeveer 200 Euro uitgegeven aan de dierenarts. Voornamelijk aan wormkuren in de periode 1998-2001, omdat ik toen nog niet geleerd had hoe je preventief te werk kon gaan met kruiden uit de eigen omgeving om het darmklimaat ongeschikt te maken voor mee-vreters. In de jaren daarvoor was ik gemiddeld 1000 Euro per jaar kwijt an entingen, medicijnen vanwege allerhande rare kwaaltjes en wormkuren!!

Investeren in de toekomst en ook nog goed bezig zijn is nooit weg! :ok:
Mogens Eliasen kan je er alles over vertellen. Kijk op www.alles-rauw.nl hoe je kunt boeken voor zijn lezingen voor stichting alles-rauw.

Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik hou het niet gedetailleerd bij maar als ik een ruwe schatting moet geven,

Voer per maand ca. 88 euro (carnibest)
Lekkers per maand ca. 30 euro (pensstaafjes en beloningskoekjes)

Op dierenartskosten is geen schatting te geven. Toen Vegas een maand of 4/5 was waren de DA kosten tot nu toe het hoogst, ik denk ca. 300 euro in eén maand.

Speeltjes koop ik eigenlijk nooit en manden, voerbakken etc. zijn lang geleden aangeschaft en nog niet aan vervanging toe :wink:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond

Ongelezen bericht door Takkie »

Ik heb het bijgehouden, de eerste zes maanden dat ik Joy had (als pup gekregen) heb ik ongeveer 1000 euro uitgegeven (excl. aankoopsbedrag).
Dus aan alle spulletjes, dingetjes, voer, inentingen, chippen, verzekering, puppycursus etc.

Nu is het denk ik zo'n 50 euro per maand (maar ik koop geregeld leuke dingetjes enzo) alles bij elkaar. Joy is een middelmaat hond.
Ze doet 1,5 maand met een zak voer van 30 euro (15 kilo).

(ben net terug van de dierenarts voor de inentingen: dat is dan 65 euro alstublieft.. :roll: )
Afbeelding
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Takkie schreef:Ik heb het bijgehouden, de eerste zes maanden dat ik Joy had (als pup gekregen) heb ik ongeveer 1000 euro uitgegeven (excl. aankoopsbedrag).
Dus aan alle spulletjes, dingetjes, voer, inentingen, chippen, verzekering, puppycursus etc.

Nu is het denk ik zo'n 50 euro per maand (maar ik koop geregeld leuke dingetjes enzo) alles bij elkaar. Joy is een middelmaat hond.
Ze doet 1,5 maand met een zak voer van 30 euro (15 kilo).

(ben net terug van de dierenarts voor de inentingen: dat is dan 65 euro alstublieft.. :roll: )
Pfff wat duur zeg een enting voor 1 hond 65 euro :roll:
Ik moet binnenkort ook met 2 honden enten, dat wordt weer een leuke rekening. :mrgreen:
MastiffStorm
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door MastiffStorm »

Oeps nog wat dingen vergeten :mrgreen:
wij hebben verschilende halsbanden moeten kopen,
Wel 5 maten door het snel groeien van zijn dikke nek.
speelgoed.
Kluiven.
Borstels.
mand.
Bench!!!
Vetbed.
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

aan voer is het ongeveer 0,75 ct per hond. ik heb 8 am. cockers die allemaal KVV van Bibi krijgen met aanvullend nog wat verse botten.
aan accesoires en shampoo's zal het ongeveer 500 euro zijn voor alle honden bijelkaar.
DA kosten zal per jaar ongeveer 75 euro per hond zijn daar zit de ogentest dan ook bij. ze hebben nooit wat dussss.... :ok:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”