Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
help de hond van mijn broer vreet aan het bankstel!
Moderator: moderatorteam
- balloe
- geregistreerd lid
help de hond van mijn broer vreet aan het bankstel!
nou de titel zegt het al een beetje.
het zit zo,mijn broer heefd een superlieve rottweiler teef van 1,5 jaar.het dier doet nog geen vlieg kwaad.maar als mijn broer weg is of aan het werk is vreet ze aan het bankstel.ze laat alles verder heel alleen het bankstel moet het ontgelden.mijn broer zit in de horeca,en is dus best lang weg.hij gaat smiddags weg en komt laat terug.ik ga altijd na het eten naar de hond toe.uitlaten,eten geven,spelen en ravotten,en dan blijf ik altijd een hele poos bij haar.maar toch blijfd ze vreten aan het bankstel.we zijn ten einde raad want we willen deze hond niet kwijt.heefd iemand van jullie misschien tips of ideën wat we hieraan zouden kunnen doen?of moeten we gewoon simpel wat op het bankstel strooien of sprayen wat ze niet lekker vind?
hoop dat jullie tips voor ons hebben
het zit zo,mijn broer heefd een superlieve rottweiler teef van 1,5 jaar.het dier doet nog geen vlieg kwaad.maar als mijn broer weg is of aan het werk is vreet ze aan het bankstel.ze laat alles verder heel alleen het bankstel moet het ontgelden.mijn broer zit in de horeca,en is dus best lang weg.hij gaat smiddags weg en komt laat terug.ik ga altijd na het eten naar de hond toe.uitlaten,eten geven,spelen en ravotten,en dan blijf ik altijd een hele poos bij haar.maar toch blijfd ze vreten aan het bankstel.we zijn ten einde raad want we willen deze hond niet kwijt.heefd iemand van jullie misschien tips of ideën wat we hieraan zouden kunnen doen?of moeten we gewoon simpel wat op het bankstel strooien of sprayen wat ze niet lekker vind?
hoop dat jullie tips voor ons hebben
waarom je zodruk maken over de regen?het meeste valt toch naast je!!!!!!!!!!!!!!!!
- balloe
- geregistreerd lid
-
bianca83
- Zeer actief
Waarom zou de hond weg moeten omdat hij aan de bank eet? Quasar hier heeft al de halve bank op maar echt niet dat hij daarom weg zou gaan hoor
Ik doe hem nu gewoon in de keuken als we weg gaan dus de bank is dan veilig. Geef hem een lekkere kluif en een flinke wandeling voor ik weg ga en dan is er niets aan de hand 

- Seahorse
- Actief
Billy heeft ook verschillende dingen gesloopt toen hij jonger was: zijn eigen stoel, de onderste trede van de trap en een richel van een kast. Op een gegeven moment was het gewoon over, ik geloof zo rond de leeftijd van 1,5. Als de hond van je broer alleen de bank sloopt zou ik me niet zo druk maken. Die bank is nu toch al kapot. Rustig afwachten tot het sloopgedrag over is en dan koop je een nieuwe bank.
Groetjes,
Jolanda en Billy

Jolanda en Billy

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
de banken die bij ons gesloopt zijn, zijn niet eens meer te tellenbianca83 schreef:Waarom zou de hond weg moeten omdat hij aan de bank eet? Quasar hier heeft al de halve bank op maar echt niet dat hij daarom weg zou gaan hoorIk doe hem nu gewoon in de keuken als we weg gaan dus de bank is dan veilig. Geef hem een lekkere kluif en een flinke wandeling voor ik weg ga en dan is er niets aan de hand

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- balloe
- geregistreerd lid
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Voor het bankstel is het nu toch te laat en dat sloopgedrag laat wel na. Je wil niet weten wat hier in huis allemaal gesloopt is door die dwergpinscher: fotocamera, bankstel, boeken, kussens! :N: Uiteindelijk de slaapkamer puppyproof gemaakt (dacht ik) is ze aan de kussens en de matras begonnen en een hele doos tissues leeggehaald! :N: Het is gewoon het risico van het hebben van een pup!balloe schreef:de hond gaat ook echt niet weg hoor.ken mijn broer goed genoeg om dat te weten.maar zonde van het bankstel is het wel.
Groetjes, Monique

-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Dobermannlover
- Vaste gebruiker
Hier is hetzelfde met onze bankstel nu.Onze Dober had verlatingsangst in het begin hoefde je niet eens lang weg te zijn of er was aan de bank geknabbeld.Zolang ze er niet helemaal vanaf is komt er geen nieuw bankstel,daar wachten we wel mee.We kunnen haar helaas niet in de keuken doen als we weggaan,want de Amstaff kan perfect thuis blijven en loopt vrij rond door het hele huis.Het zou dan niet eerlijk zijn om haar weg te zetten.bianca83 schreef:Waarom zou de hond weg moeten omdat hij aan de bank eet? Quasar hier heeft al de halve bank op maar echt niet dat hij daarom weg zou gaan hoorIk doe hem nu gewoon in de keuken als we weg gaan dus de bank is dan veilig. Geef hem een lekkere kluif en een flinke wandeling voor ik weg ga en dan is er niets aan de hand
Het is nu(inmiddels een half jaar geleden hebben we haar in huis gekregen) verbeterd,het gedrag is niet helemaal weg,maar het lijkt erop dat het niet lang meer zal duren eer het stopt.
Het trainen met de Dobermann brengt rust(een paar keer in de week naar lessen).Zelf thuis dingen met haar ondernemen,oefeningetjes doen wat we op de school krijgen.Ik zie daar ook echt vooruitgang door.
Ik heb ook gehoord van een DAP (ofzoiets)dat schijnt rust te brengen.Het is iets wat je in het stopcontact doet en dat zend een geur uit waar honden rustiger van worden.Ik heb het zelf nooit gebruikt,maar wel veel positieve dingen van gehoord.Het is het proberen waard,toch?
En als je broer het zo erg vind van het bankstel,misschien dat hij kan zorgen dat de hond niet tijdens zijn afwezigheid op de bankstel kan gaan ofzo?
Niet opgegeven,hoor.Hoe vervelend het ook is,probeer te zoeken naar wat oplossingen.

-
Maxensammie
- Vaste gebruiker