Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is een kruising mastin espagnol en ik kan het weten want ik heb hem zelf meegenomen uit Scooby, heb overigens ook nog foto's van pappa die tegelijkertijd met zijn kids gedumpt werd bij het asiel
Hallo
Ik kan het nu niet een twee drie terughalen maar dit is een vrij bekende foto van die pup. Volgens mij kwam hij ook bij Marktplaats in voor. Maar dat is al een paar maanden geleden. Is die foto van een erkende fokker of iemand die toevallig een nestje heeft en de vader en moeder om verschillende redenen niet aanwezig kan zijn, informeer in ieder geval naar de ouders van de pup. denk er goed over na en laat je niet te snel vertederen door dat koppie want je draagt wel de zorg voor een levend wezen de komende 18 jaar.
Is niet om je te ontmoedigen hoor. maar het is allemaal wat vaag over de herkomst en de leeftijd enzv.
groeten Ben
Rambo 2 schreef:Hallo
Ik kan het nu niet een twee drie terughalen maar dit is een vrij bekende foto van die pup. Volgens mij kwam hij ook bij Marktplaats in voor. Maar dat is al een paar maanden geleden. Is die foto van een erkende fokker of iemand die toevallig een nestje heeft en de vader en moeder om verschillende redenen niet aanwezig kan zijn, informeer in ieder geval naar de ouders van de pup. denk er goed over na en laat je niet te snel vertederen door dat koppie want je draagt wel de zorg voor een levend wezen de komende 18 jaar.
Is niet om je te ontmoedigen hoor. maar het is allemaal wat vaag over de herkomst en de leeftijd enzv.
groeten Ben
Misschien is het slim om de eerder gegeven antwoorden eerst eens te lezen voor je wat typt..............
ik kan wel lezen hoor wat ik eigenlijk duidelijk wilde maken is dat die foto op verschillende site`s gebruik wordt gemaakt mijn vriend wist zich dat ook nog te herrinneren. Dat wil niet zeggen dat het om dezelfde pup gaat, veel hondelaren maken daar gebruik van die gebruiken wel vaker bestaande foto`s. daar wilde ik voor waarschuwen misschien was ik niet duidelijk genoeg. Nu wel hoop ik.
hoi hoi Ben
Rambo 2 schreef:ik kan wel lezen hoor wat ik eigenlijk duidelijk wilde maken is dat die foto op verschillende site`s gebruik wordt gemaakt mijn vriend wist zich dat ook nog te herrinneren. Dat wil niet zeggen dat het om dezelfde pup gaat, veel hondelaren maken daar gebruik van die gebruiken wel vaker bestaande foto`s. daar wilde ik voor waarschuwen misschien was ik niet duidelijk genoeg. Nu wel hoop ik.
hoi hoi Ben
*kuch* het gaat hier om een pup die gered is uit een buitenlands asiel
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
Dat het om een geredde pup UIT BUITENLAND gaat juich ik alleen maar toe maar dat kon ik niet uit de vraag halen. Voor de vaste gebruikers is dit misschien vanaf het begin al duidelijk maar voor mij als beginner was dat niet. Sorry hoor Veel geluk met je aanwinst als je hem hebt opgehaald
Rambo 2 schreef:Dat het om een geredde pup UIT BUITENLAND gaat juich ik alleen maar toe maar dat kon ik niet uit de vraag halen. Voor de vaste gebruikers is dit misschien vanaf het begin al duidelijk maar voor mij als beginner was dat niet. Sorry hoor Veel geluk met je aanwinst als je hem hebt opgehaald
Onze honden staan niet op marktplaats en komen ook niet op marktplaats te staan. We checken dat ook regelmatig. Deze pups komen uit Scooby en zijn door mijzelf meegenomen. De vader van de pups was tegelijkertijd met ze gedumpt
Rambo 2 schreef:Dat het om een geredde pup UIT BUITENLAND gaat juich ik alleen maar toe maar dat kon ik niet uit de vraag halen. Voor de vaste gebruikers is dit misschien vanaf het begin al duidelijk maar voor mij als beginner was dat niet. Sorry hoor Veel geluk met je aanwinst als je hem hebt opgehaald