Iemand had laatst gedroogde sardientjes meegenomen. Dat kwam uit een winkel ergens in de kop van Noord Holland en daar kom ik niet zo vaak.
Kan ik sardientjes ook zelf drogen en is dat veel/moeilijk werk?
Moderator: moderatorteam
Kippennekken mag hij nietbianca83 schreef:Phoe drogen heb ik nooit gedaan. Wel gewoon een bakje zo meegenomen :N: en dan steeds een stukje geven en daarna goed m'n handen wassen![]()
Kan je niet aan bv. kippennekken komen? Die kun je hel makkelijk in kleine stukje snijden en vind Vegas vast ook erg lekker ruiken en lekker om te eten
Mag hij wel lever? Dan zou je zelf van die leverkoekjes kunnen bakken....Reini schreef: Kippennekken mag hij nietHij mag bijna niks
![]()
Gedroogde sardientjes heeft hij eén keer gekregen en dat leek wel goed te gaan. Anders geef ik ze gewoon ongedroogdlekker stinken :N:
![]()
Ik heb bij de dierspeciaalzaak weleens gedroogde sardientjes en zalm gezien maar dat was bewerkt en dat mag hij ook weer niet hebben![]()
Ik zal vanmiddag eens bij de kattenafdeling kijken
Ik zal het eens aan de leverancier vragenTamara en Bowie schreef:Reini,
Jij besteld toch ook Carnibest? Carnibest heeft ook iets van gedroogde vissnoepjes voor katten. Dat stinkt gigantisch en de kat en Bowie zijn er helemaal weg van!
spierinkjes of ansjovisjesbaloe2004 schreef:Zoiets vermoedde ik al.Reini schreef: Ik denk dat ik dus geen gedroogde sardientjes heb gegeven maar wat anders![]()
![]()
Die visjes die ik weleens gedroogd heb gehad, hadden echt meer het formaat van een guppie...
je kan heel goed wat levercake of gedroogde lever maken en dat werkt heeeel goed als beloninghapjesReini schreef:Ik ben weer met cursus begonnen met Vegas en ik wil hem iets kunnen geven tijdens het trainen wat lekker ruikt (of eigenlijk stinkt).
Iemand had laatst gedroogde sardientjes meegenomen. Dat kwam uit een winkel ergens in de kop van Noord Holland en daar kom ik niet zo vaak.
Kan ik sardientjes ook zelf drogen en is dat veel/moeilijk werk?
Dat klopt ja. Om rottigheid te voorkomen, deel ik dus als ik examen moet doen aan mijn medekandidaten een zakje leverkoekjes uit.ien schreef: je kan heel goed wat levercake of gedroogde lever maken en dat werkt heeeel goed als beloninghapjes
soms TE goed..loop je niet met 1 hond keurig naast je maar met een roedeltje
kan ook met visbaloe2004 schreef:Dat klopt ja. Om rottigheid te voorkomen, deel ik dus als ik examen moet doen aan mijn medekandidaten een zakje leverkoekjes uit.ien schreef: je kan heel goed wat levercake of gedroogde lever maken en dat werkt heeeel goed als beloninghapjes
soms TE goed..loop je niet met 1 hond keurig naast je maar met een roedeltje![]()
Maar Vegas kan geen lever eten. Jammer is dat!
Ik had de visjes mee naar de hei vanmiddag en ik kreeg héél speciale aandacht van een labrador-reu*tweety* schreef:Pas maar op dat andere honden dat niet ruiken![]()
Heb ook eens stukjes vers vlees meegenomen naar de cursus omdat kyra gewoon niet wilde volgen met een hondekoekje. Nou ik had gelijk 5 andere honden om me heen.