Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
misschien een stomme vraag
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
misschien een stomme vraag
maar als wij onze hond Borstelen dan is er als ik op zijn kop kam en op zen borst kam "niks aan de hand"maar als ik op zijn rug kam dan kijkt hij constant achterom. En doet hij gewoon een beetje vreemd, hij kijkt je heel raar aan
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- rianneke
- Zeer actief
-
Eva_Marita
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Harley gaat ook altijd op zijn rug liggen als ik zijn rug wil doen maar dan geef ik de comando sta... niet dta ie eht dan altijd doet.. maar dan hou ik vol tot bij uiteindelijk toch gaat staan en dan kan ik er bij. hij kijkt dna ook steeds achter om waarschijnlijk vinden ze eht dna gewooon niet zo lekker. harley vind op zijn buik weer wel heel erg lekker... maar jah zijn rug moet ook gebeuren.. ik heb alleen de mazzel dat harley niet verhaart dus hoef hem maar 1 keer in de week of eigenlijk zelfs minder te borstellen.

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Luka gaat er zelfs rustig voor liggen, vind ie zalig als ik nog wat aan zijn oren wapper.rianneke schreef:Mama Sanneke schreef:Ik mag Luka overal borstelen behalve op zijn poten en buik.
Is ie heel gevoelig aan.
mag jij dat van Luka hahah. Layka vindt de poten ook minder fijn en ook onder haar oksels niet. Maar heeft zij even vette pech dat niet zij maar wij de baas zijn.
Maar kom ik aan zijn poten dan trekt hij die steevast terug.
Enne... het koekje op het einde doet ook wel wonderen
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ik borstel LUka om de twee dagen.Eva_Marita schreef:Harley gaat ook altijd op zijn rug liggen als ik zijn rug wil doen maar dan geef ik de comando sta... niet dta ie eht dan altijd doet.. maar dan hou ik vol tot bij uiteindelijk toch gaat staan en dan kan ik er bij. hij kijkt dna ook steeds achter om waarschijnlijk vinden ze eht dna gewooon niet zo lekker. harley vind op zijn buik weer wel heel erg lekker... maar jah zijn rug moet ook gebeuren.. ik heb alleen de mazzel dat harley niet verhaart dus hoef hem maar 1 keer in de week of eigenlijk zelfs minder te borstellen.
Maar Luka wil niet op zijn rug liggen.
Dus buikie word geborstelt rechtopstaand.
Maar hij heef nie veel haar op zijn buikje.
Met wat borstel jij ?

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik heb Jack in het verleden wel eens geborsteld, maar ik ben er mee gestopt, en zijn vacht is er niet slechter van geworden.
Lilo heb ik nog nooit geborsteld, en de katten trouwens ook niet.
Ik begrijp waarom borstelen / trimmen nodig is bij honden met lang of ruw of krullerig haar, maar bij honden met een 'normale' natuurlijke vacht is het toch eigenlijk overbodig?
Ik begrijp waarom borstelen / trimmen nodig is bij honden met lang of ruw of krullerig haar, maar bij honden met een 'normale' natuurlijke vacht is het toch eigenlijk overbodig?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ik zou zeggen ja overbodig, maar toen ik onlangs op bezoek was bij familie met hun Frans Buldogje, schrok ik toch toen ik hem wreef,Hanneke2 schreef:Ik heb Jack in het verleden wel eens geborsteld, maar ik ben er mee gestopt, en zijn vacht is er niet slechter van geworden.Lilo heb ik nog nooit geborsteld, en de katten trouwens ook niet.
wat een haaruitval zeg.
Die zou ik wel elke dag uitborstelen.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf