Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

prazsky krysarik

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

patriciaBLEU
geregistreerd lid

prazsky krysarik

Ongelezen bericht door patriciaBLEU »

hallo allemaal....ik net nieuw hier!! ..... :blah: .....erg leuk..!.ik heb een prazky krysarik......ze lijkt erg veel op een dwergpinchertje.wat hele leuke hondjes zijn...maar een prazsky, is kleiner en ranker.... nooit hondjes gehad maar sinds chicka ben ik er helemaal weg van.!!!... met name kleine hondjes...!chicka is nu 8maanden en weegt 2.3 kilo...ik heb haar van mensen gekocht ..die haar uit turkye..hadden meegenomen ...(met alle juiste papieren)als chihuahua....(.ik geen verstand van soortjes...)..maar ik was me er in gaan verdiepen ...en?..dus geen chihuahua...!!ze komt van orgine dus uit tjechie/slowakye.....veel info in het nederlands is bijna niet te krijgen...wat ik erg jammer vind....ook het soortje is hier bijna niet te krijgen....vandaar mijn verhaaltje..wie weet wat.?...ik hoor t heel graag :ok: groetjes patries..en chicka
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Anneke
Actief

Ongelezen bericht door Anneke »

hoi welkom patricia. Ik had je pb al ontvangen en ik had jouw topic nog niet gezien vandaar. Leuk hondje heb je trouwens. Die van jou is inderdaad nog weer kleiner dan de onze. haha.
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

Mooi diertje is 't! Lek woog laatst bij de dierenarts 4,2 dus dat is bijna 2x zoveel! Een paar maanden geleden was er iemand op het forum die ook zo'n ras had (Juf Monique op zoiets)?! :denken:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”