Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vreet er de bak bij op

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

anubis
Zeer actief

vreet er de bak bij op

Ongelezen bericht door anubis »

:smile: Ramses heeft deze week voor het eerst carnibest gegeten en hij heeft nog nooit zo gretig zijn bak aangevallen haha. Zo zeg dat gaat echt met geweld hahaha hij loopt bijna op 2 poten achter mij aan om de hele weg vanuit de keuken maar aan de bak te kunnen snuffen hihihi
Zeker als ik er de kruidenmix doorheen doe zijn ogen worden dan 2 keer zo groot! Hoef de bak ook bijna niet meer af te wassen...die word brandschoon gelikt ben ik ff blij dat er tegenwoordig een verkoop punt in Eindhoven zit :mrgreen:
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

:smile: Leuk is dat he :ok:
Afbeelding
anubis
Zeer actief

Zeker mijn moeder moest hem van de week eens 's avonds voeren en toen bleef hij maar om haar heen springen en blaffen hahaah stak zijn snufferd al in de bak voordat hij op de grond stond hahaha. Nou zei ze dat had ze nog nooit gezien hahaha
AfbeeldingRIP
Afbeelding
Jolly
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolly »

Heerlijk als ie zijn bakkie helemaal leeg smult :ok:
Maar wat van kruidenmix voeg jij toe ??
Groetjes Jolanda
Afbeelding
anubis
Zeer actief

die is ook van carnibest heerlijk strontaroma erbij (valt best wel mee hoor) doe ik smorgen 1 of 2 lepels erdoor. Moet er ff aan wennen dat hij nu echt maar een keer per dag ontlasting heeft normaal was het 1 keer maar soms ook wel 2 keer haha.
Vandeweek had hij trouwens bijna kunnen barfen op vers konijn haha beestje was zo dom om over te steken terwijl er een auto aan kwam. Baf ging het konijn doet de rondedans en blijft midden op straat liggen. Loop er naar toe en pak hem van straat met de gedachte dat hi wel snel zou sterven dat deed die niet en toen heb ik hem in de struiken gelegd zodat hij beschut lag. Toen opende hij zijn oogies ook weer en had ook weer meer contole over zich. Na een uurtje teruggegaan om te kijken en hij was weg...
AfbeeldingRIP
Afbeelding
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

:ok:
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Nadat Alano het voor de 2de keer wederom met pijn en moeite heeft opgegeten en het daarna een paar keer heeft laten staan hebben we het maar weggegooid, hier wordt het dus echt niets gevonden :roll:
anubis
Zeer actief

tja zo zie je maar dat ook bij honden smaken verschillen :smile: :mrgreen:
Jammer dat je het hebt moeten weggooien heb net 40 kilo besteld hahaha. dan is de vriezer weer vol kan hij er weer even tegenaan :mrgreen:
AfbeeldingRIP
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

anubis schreef:tja zo zie je maar dat ook bij honden smaken verschillen :smile: :mrgreen:
Jammer dat je het hebt moeten weggooien heb net 40 kilo besteld hahaha. dan is de vriezer weer vol kan hij er weer even tegenaan :mrgreen:
Ja ach gelukkig vinden Tank en Magic het wel lekker dus dat scheelt. Maar Alano nee hoor die kotst er nog net niet op :mrgreen:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Brigitte schreef:Nadat Alano het voor de 2de keer wederom met pijn en moeite heeft opgegeten en het daarna een paar keer heeft laten staan hebben we het maar weggegooid, hier wordt het dus echt niets gevonden :roll:
Alano weet niet wat lekker is! :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”