Ik wil op de verjaardag van Sjefke haar eerste nest (23 april a.s.) een reunie organiseren, en dan voor de honden een lekkere hondentaart maken.
Nu ben ik zowiezo al geen keukenprinsesje, maar zoiets heb ik nog nooit gemaakt eigenlijk.
Hopelijk zijn er mensen op dit forum die ideetjes hebben voor het maken van een lekkere honden verjaardagstaart.
Het is de bedoeling dat er in ieder geval 6 honden (5 "pups" en mama) van kunnen eten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tips gevraagd voor `hondentaart`
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Volgens mij gewoon via de site van RoelfienLongFields schreef:Levercake? :N: Ik ben bang dat ik over mijn nek ga als ik dat klaar moet maken...
Maar ik ga eens bij de recepten van Roelfien kijken, bedankt voor de tip Marion!Heb je misschien de link, ik kan het geloof ik hier niet vinden...

Anders pb je maar even. Wij hebben vandaag weer heerlijke viskoekjes gemaakt.
Da's zo makkelijk met honden. Je plettert een hoop bij elkaar en eigenlijk is het altijd goed

- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Tips gevraagd voor `hondentaart`
Bij de laatste puppyparty hiero heb ik taarten gemaakt van pannekoeken (normaal recept) en vulling gemaakt van verse kaas met tonijn uit blik, afgewerkt met sardientjes en zalmsnacks. Ik stapelde ongeveer 4 pannekoeken op elkaar met vulling ertussen en zo maak je met 1 pak koopmans een behoorlijk aantal taarten. En leuk dat ze het vonden LOLLongFields schreef:Ik wil op de verjaardag van Sjefke haar eerste nest (23 april a.s.) een reunie organiseren, en dan voor de honden een lekkere hondentaart maken.
Nu ben ik zowiezo al geen keukenprinsesje, maar zoiets heb ik nog nooit gemaakt eigenlijk.
Hopelijk zijn er mensen op dit forum die ideetjes hebben voor het maken van een lekkere honden verjaardagstaart.
Het is de bedoeling dat er in ieder geval 6 honden (5 "pups" en mama) van kunnen eten.
- M@ri@nne
- Zeer actief