De titel is een beetje onduidelijk misschien, maar ik wist niet hoe ik dit kort kon omschrijven. Sinds gisteren hebben we een logeetje, een loopse flatcoated retriever. Ze is hier omdat haar baas ook een reu heeft en hij ze niet gescheiden kan houden.
Het gaat allemaal prima hier tussen alle dames, dus dat is geen probleem. Wel heeft Catootje sinds ze hier is al 4 keer in huis geplast, terwijl ze dat echt al maanden niet meer heeft gedaan. Kan dat iets te maken hebben met de geur van de loopse teef, of zou het gewoon toeval zijn?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ene teef loops, andere plast in huis
Moderator: moderatorteam
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
ene teef loops, andere plast in huis
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
- Belle
- Zeer actief
Het is maar voor een paar dagen, dus als het plassen daarna ook weer over is, kom ik er wel weer overheen
Weet je ook waarom ze dat doen Inge?
Weet je ook waarom ze dat doen Inge?
-
Marion.
O? Verklaar je eens nader, IngeInge O schreef:nee, ik vrees dat dit absoluut geen toeval is. dit is één van de redenen dat ik het nooit doe
.
Waarom doet Catootje dat dan? Is het dan alleen met een vreemde teef in huis die loops is? Moet Catootje dan duidelijk laten zien dat dit toch echt haar huis is?
- Belle
- Zeer actief
Dacht ik ook al aan, dat het weleens de loopsheid van Catootje op gang zou kunnen brengen. Ze is nu 10 maanden en nog niet loops geweest. Ze is trouwens wel behoorlijk voorzichtig naar die teef toe. Lang zo brutaal niet als ze tegen Belle is. Deze dame laat zich dan ook niet op de kop zitten en dat is heel goed voor CatootjeInge O schreef:ja, zoiets - niet alleen reutjes (of mannetjes in het algemeen) zijn macho hoorMarion. schreef:O? Verklaar je eens nader, IngeInge O schreef:nee, ik vrees dat dit absoluut geen toeval is. dit is één van de redenen dat ik het nooit doe
.
![]()
Waarom doet Catootje dat dan? Is het dan alleen met een vreemde teef in huis die loops is? Moet Catootje dan duidelijk laten zien dat dit toch echt haar huis is?.
bij reutjes weten de meeste hondenmensen wel dat ze dat kunnen gaan doen op andermans territorium, of op het eigen terrein als daar een concurrent op visite is. maar teefjes kunnen er soms ook wat van hoor. zéker loopse teefjes, of teefjes tov. andere loopse teefjes.
misschien speelt het ook dat catootje zelf ook al wat hormonaal tot leven begint te komen, dit zou zelfs ook bij haar een loopsheid kunnen stimuleren. of is ze onlangs zelf al loops geweest?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
haha dit ken ik..... teven zijn soms nog erger, of iif onoorspelbaarder dan reuen..
mijn sam, zo zindelijk als wat, nog nooit een hond zo snel zindelijk zien worden, maar is er hier een teef loops? dan moet ik haar echt in de gaten houden..
ik heb hier ook een keer een loopse teef van een ander gehad en spontaan mijn teven die plasjes deden in huis...

mijn sam, zo zindelijk als wat, nog nooit een hond zo snel zindelijk zien worden, maar is er hier een teef loops? dan moet ik haar echt in de gaten houden..
ik heb hier ook een keer een loopse teef van een ander gehad en spontaan mijn teven die plasjes deden in huis...