Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
in de riem bijten
Moderator: moderatorteam
-
chuckie
- Zeer actief
in de riem bijten
wat kan ik er tegen doen als chuckie tijdens het wandelen in de riem gaat bijten en eraan gaat trekken?heb vandaag geen cursus gehad want ik moest werken,en het is iets van de laatste paar dagen,dus vandaar dat ik het hier even vraag.moet ik het gewoon negeren en dan belonen als hij netjes meeloop?(met als gevolg dat over een week mn riem naar de kl*te is)heeft iemand tips?
Chuckie 16-12-2005 - 16-11-2018 +
Voor altijd in ons hart
Voor altijd in ons hart
- saffie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Saffie deed dit als pup ook, bij haar was het gewoon spelen. Maar ik moest wel regelmatig met een naald en draad mijn nylon riem weer maken.
Ik bleef elke keer staan als ze in de riem begon te kauwen en trekken, en dan liet ze hem vanzelf weer los en dan liep ik weer verder. Toen ze ouder werd ging het trouwens vanzelf over.
Misschien vind hij het gewoon leuk om met iets in zijn bek rond te lopen en dan kun je proberen of hij met een lapje of balletje wil lopen.
Ik bleef elke keer staan als ze in de riem begon te kauwen en trekken, en dan liet ze hem vanzelf weer los en dan liep ik weer verder. Toen ze ouder werd ging het trouwens vanzelf over.
Misschien vind hij het gewoon leuk om met iets in zijn bek rond te lopen en dan kun je proberen of hij met een lapje of balletje wil lopen.
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1