Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jack op z'n rug

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Jack op z'n rug

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik dacht, wat zie ik nou? :eek: Maar Jack ging dus vandaag vrijwillig op z'n rug voor Leonbergervriend Amon. Amon is de opvolger van Leonbergervriend Orzo, en dat was altijd de enige hond waarvoor Jack ooit op z'n rug is gegaan. Het zit dus blijkbaar in het ras. :mrgreen:

Er was overigens helemaal geen mot of iets, of misschien was Jack dat juist voor, kan natuurlijk ook. Jack kan best stoer zijn, maar ook verstandig. :mrgreen:

Wat wel even lastig was dat er een herderreu kwam kijken naar Jack op z'n rug (dat zie je immers niet dagelijks), en die dacht vervolgens dat al die onderdanigheid voor hem was. Niet dus, dus Jack heeft nog een kwartier herderreu van zich af lopen snauwen en grommen (baas was errug ver weg :roll: ), en ondertussen had ik een gillende Lilo aan de lijn die die herder wilde vermoorden. :roll:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

haha, wat een toestand. Ik zie het helemaal voor me. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”