Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waarom?
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Waarom?
Waarom eet Bram geregeld de bladeren van onze bamboeplant? Als ik erbij ben, mag het niet, maar ja.....ik ben er ook weleens niet bij.
Hij moet er van hoesten en toen ik vanochtend beneden kwam lag er zelfs een plasje slijm met bamboebladeren op de grond.
Hij moet er van hoesten en toen ik vanochtend beneden kwam lag er zelfs een plasje slijm met bamboebladeren op de grond.

Linda, Izzie en Bram
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Zoek stok!
- Zeer actief
Dat zou ik ook wel doen ware het niet dat het een plant van 1,50 meter hoog is en 2 meter breed. Hij kan niet ergens in de kamer staan waar Bram er niet bij kan.M@ri@nne schreef: Die pot staat dus nu ergens anders.
Het is toch niet schadelijk voor Bram? Want dan gaat hij alsnog de kamer uit natuurlijk.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Dat zou kunnen, maar waarom iets eten waar je van gaat hoesten?SuperTyson schreef:meestal eten ze planten omdat ze last van hun maag hebben, maar tyson rent soms uit buiten met een hap gras (spuugt t weer uit)
misschien vind ie t lekker ruiken?

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Om iets naar buiten te werken, waar hij anders niet vanaf kan komen?
Misschien even naar de dierenarts met wat ontlasting om te kijken of hij wormen heeft?
Succes,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Misschien even naar de dierenarts met wat ontlasting om te kijken of hij wormen heeft?
Succes,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
-
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Hij heeft 3 weken geleden een wormenkuur gehad. Hij eet de bladeren al vanaf dag 1 dat hij hier is, dus het is geen verandering in gedrag.ignit schreef:Om iets naar buiten te werken, waar hij anders niet vanaf kan komen?
Succes,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
Djinny eet wel eens een stukje hooi wat op de grond gevallen is van de cavia's.
Als ze dat doet, dan gaat ze tegen de morgen ook overgeven en tussen het gele schuim vind je dan ook het stukje hooi.
Het hoeft echt maar een heel klein stukje te zijn, maar het komt er altijd op deze manier weer uit.
Ze eet nooit gras, maar als er iets onder het caviahok ligt, dan ligt het er nooit lang.
Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten dat er niets op de grond ligt, maar ik kan niet de hele dag onder het caviahok gaan zitten.

Als ze dat doet, dan gaat ze tegen de morgen ook overgeven en tussen het gele schuim vind je dan ook het stukje hooi.
Het hoeft echt maar een heel klein stukje te zijn, maar het komt er altijd op deze manier weer uit.
Ze eet nooit gras, maar als er iets onder het caviahok ligt, dan ligt het er nooit lang.
Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten dat er niets op de grond ligt, maar ik kan niet de hele dag onder het caviahok gaan zitten.

eet hij er altijd van of alleen op een nuchtere maag?Zoek stok! schreef:Hij heeft 3 weken geleden een wormenkuur gehad. Hij eet de bladeren al vanaf dag 1 dat hij hier is, dus het is geen verandering in gedrag.ignit schreef:Om iets naar buiten te werken, waar hij anders niet vanaf kan komen?
Succes,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
die van ons at smorgens nog weleens gras (denk gewoon beetje misslijk), nu geef ik ze 's avonds voor het slapen gaan nog wat te eten en nu doet ze het niet meer.