Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben het zat, ze gaan in de kast !

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ik ben het zat, ze gaan in de kast !

Ongelezen bericht door Carmen »

Basco en Kira liggen 's nachts en als we weg zijn altijd lekker in de kamer. Maar ze hebben in een paar weken onze dure bank van nog geen jaar oud al behoorlijk vernield :evil: . W.s. door het krabben als ze een lekker nestje graven in de bank.
Dus nu hebben we de deur uit de trapkast gehaald, daar hun durabed inbgezet met kussens. Een traphekje voor de trap en opgesloten worden ze nu. Ze hebben nog best bewegingsruimte maar eigenlijk vind ik het heeeeeel zielig dat ze niet meer overal rond kunnen lopen.
En het geeft ook wel rust dat je niet bang hoeft te zijn wat je tegen komt als je de kamer binnen loopt.
Dure hobby hoor honden :mrgreen:
Sylver
Vaste gebruiker

Re: Ik ben het zat, ze gaan in de kast !

Ongelezen bericht door Sylver »

Haha, toen ik de titel las dacht ik dat het een grapje was, maar ze gaan echt in de kast :lol1:
Carmen schreef: Dus nu hebben we de deur uit de trapkast gehaald, daar hun durabed inbgezet met kussens. Een traphekje voor de trap en opgesloten worden ze nu. Ze hebben nog best bewegingsruimte ...
Meer een soort van luxe bench dus :wink:
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Aan de andere kant...je bank is toch al stuk. Dus wat maakt het nu nog uit? :mrgreen:
Carmen
Zeer actief

miekmiek schreef:Aan de andere kant...je bank is toch al stuk. Dus wat maakt het nu nog uit? :mrgreen:
Het is nu nog toonbaar te maken. Met schilderstape de gaten dicht getaped, kussens omgedraaid en je ziet er niks van :mrgreen:
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Carmen schreef:
miekmiek schreef:Aan de andere kant...je bank is toch al stuk. Dus wat maakt het nu nog uit? :mrgreen:
Het is nu nog toonbaar te maken. Met schilderstape de gaten dicht getaped, kussens omgedraaid en je ziet er niks van :mrgreen:
Dat stel van mij maakte ook krassen op de bank, en ik heb een tijdje terug bij de Lidl een goedkope sprei gekocht die qua kleur ook nog een beetje bij de bank paste. Dus die ligt over de driezitter, het ligt lekkerder dus op de tweezitter liggen ze niet meer, ik krijg geen krassen erbij en het scheelt enorm in haren tussen de kussens, want die sprei klop ik buiten effe uit en gooi ik af en toe in de was. Ik heb alleen spijt dat ik er niet meteen twee heb gekocht.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Carmen
Zeer actief

Hanneke2 schreef:
Carmen schreef:
Dat stel van mij maakte ook krassen op de bank, en ik heb een tijdje terug bij de Lidl een goedkope sprei gekocht die qua kleur ook nog een beetje bij de bank paste. Dus die ligt over de driezitter, het ligt lekkerder dus op de tweezitter liggen ze niet meer, ik krijg geen krassen erbij en het scheelt enorm in haren tussen de kussens, want die sprei klop ik buiten effe uit en gooi ik af en toe in de was. Ik heb alleen spijt dat ik er niet meteen twee heb gekocht.
Er lag al een grand foulard op met daaroverheen een bankhoes, aan flarden gekrabd. Ik zal er eens een foto vsn maken je kunt niet eens meer zien wat het was :mrgreen:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Gaan ze nog niet door het traphekje? :idea: of er over springen? :idea: :N:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Carmen
Zeer actief

Rataplan schreef:Gaan ze nog niet door het traphekje? :idea: of er over springen? :idea: :N:
Nee :neenee: dat doen ze niet. Zelfs als we weg zijn geweest staan ze heel lief te kwispelen achter het hekje ....
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

Carmen schreef:
Rataplan schreef:Gaan ze nog niet door het traphekje? :idea: of er over springen? :idea: :N:
Nee :neenee: dat doen ze niet. Zelfs als we weg zijn geweest staan ze heel lief te kwispelen achter het hekje ....
:smile: :smile: zijn ze dan niet net terug gesprongen :smile: (zie het helemaal voor me, ohoh, daar komt de baas, vlug terug :wink: )
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”