Is het een soort rangorde-gerelateerd prooigedrag ofzo? Ik *snap* wel dat het leuk is, maar het waarom is me niet helemaal duidelijk.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spullen van de baas
Moderator: moderatorteam
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Spullen van de baas
Rare vraag, maar waarom gaan (sommige) honden helemaal uit hun dak als ze een kledingstuk van de baas te pakken hebben? Schoenen e.d. staan hier niet binnen bereik van de honden, maar als we weggaan en ik gooi mijn sloffen uit probeert Lilo vaak heel stiekum er eentje te pakken, en als dat lukt is ze echt helemaal in de gloria. En van de week had ze een vuile sok van me (zat een gat in, dus het mocht
), en daar is ze uren zoet mee geweest.
Is het een soort rangorde-gerelateerd prooigedrag ofzo? Ik *snap* wel dat het leuk is, maar het waarom is me niet helemaal duidelijk.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
estelle
iets wat niet mag is natuurlijk altijd extra leuk.
Net zo goed als dat ze bijv. weten dat ze (bij ons dan) het weiland aan de overkant niet inmogen....altijd spannend om het afentoe eens te proberen.
Ik weet niet of het zo zeer met rangorde te maken heeft hoor. Misschien wel met uittesten, kijken hoe ver ze gaan kunnen. Net als met kinderen, die moeten ook altijd dat hebben wat ze nou net niet mogen hebbben.
Hmm dan heeft dat toch wel weer iets et maken met rangorde.

Net zo goed als dat ze bijv. weten dat ze (bij ons dan) het weiland aan de overkant niet inmogen....altijd spannend om het afentoe eens te proberen.
Ik weet niet of het zo zeer met rangorde te maken heeft hoor. Misschien wel met uittesten, kijken hoe ver ze gaan kunnen. Net als met kinderen, die moeten ook altijd dat hebben wat ze nou net niet mogen hebbben.
Hmm dan heeft dat toch wel weer iets et maken met rangorde.
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hm, volgens mij maakt het bij Lilo niet zoveel uit of het mag of niet. Ik kan een wasmand met schone sokken hebben staan en daar kijkt ze niet naar om, maar zo'n vuile sok, nou, alsof het de prooi van de eeuw is.estelle schreef:iets wat niet mag is natuurlijk altijd extra leuk.
Hmm dan heeft dat toch wel weer iets et maken met rangorde.![]()
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd